11:49 19.08.2021

Ткаченко про мораторій на рекламу ліків: Ця реклама становить третину доходів телевізійників

1 хв читати
Ткаченко про мораторій на рекламу ліків: Ця реклама становить третину доходів телевізійників

Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко ініціює зустріч представників медіасфери з Міністерством охорони здоров'я і Радою національної безпеки і оборони, щоб обговорити майбутній мораторій на рекламу ліків і медпрепаратів.

"З приводу мораторію на рекламу ліків і медпрепаратів, який має розробити Кабмін за дорученням РНБО. Як екс-медійник я прекрасно розумію, що ця реклама – 30% доходів телевізійників та інших ЗМІ. Саме тому Міністерство культури та інформаційної політики найближчим часом ініціює зустріч медійників із Мінохорони здоров’я та РНБО, щоб почути думку самих медійників", - написав Ткаченко у Telegram-каналі.

Міністр наголосив, що будь-який бізнес, включаючи телевізійний, має бути соціально відповідальним, а самолікування до відповідальності не має жодного стосунку у будь-якій цивілізованій країні.

За його словами, розробка механізму триватиме до кінця року, а сам мораторій має бути введений до 1 січня 2024 року.

"Перехідний час є і він буде використаний ефективно. У діалозі з представниками медіакомпаній знайдемо шлях, як втілити ці зміни максимально без втрат. У першу чергу для них самих", - додав Ткаченко.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА