НКРЗІ спростила процедуру перенесення номера абонента з грудня, реалізувала принцип "єдиного вікна" для отримання послуги
Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) спростила процедуру перенесення абонентського номера (MNP) між мережами операторів, поклавши завдання з реєстрації абонента, що скористався послугою, на оператора-отримувача.
Відповідне рішення НКРЗІ №107 від 23 березня 2021 року, що змінює порядок надання послуг MNP, зареєструвало Міністерство юстиції.
Згідно із зазначеним рішенням, з 1 грудня 2021 року для процедури MNP почнуть діяти такі зміни:
- спрощення порядку подання заяви абонентом на отримання послуги MNP, а саме вирішення усіх питань, пов'язаних із перенесенням абонентського номера, шляхом звернення до одного суб'єкта - оператора-отримувача номера (One Stop Shop process);
- зняття заборони в отриманні MNP для абонентів, які отримують послуги знеособлено (анонімно), з одночасною реєстрацією в оператора-отримувача при поданні заяви на MNP такого абонента, якщо він планує отримувати послуги не на основі письмового договору;
- удосконалення процесу ідентифікації абонента MNP шляхом цифрової та голосової ідентифікації;
- внесення змін до договорів про надання телекомпослуг, що передбачають розірвання публічного договору при перенесенні абонентських номерів абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі;
- поширення дії MNP на провайдерів телекомунікацій;
- скорочення терміну перенесення абонентського номера в мережах мобільного зв'язку до одного робочого дня.
На думку НКРЗІ, ці зміни сприятимуть посиленню конкуренції на ринку послуг мобільного зв'язку та в результаті підвищенню рівня якості телекомпослуг.
У НКРЗІ також зазначили, що робота фахівців над розробкою та прийняттям зазначених змін тривала понад півтора року.