"Київстар" відзначає збільшення використання мобільного інтернету бізнес-клієнтами за 11 міс. 2020 майже на 60%

Бізнес-клієнти мобільного оператора "Київстар" за 11 місяців 2020 року збільшили використання мобільного інтернету майже на 60%, а обсяг дзвінків від початку весняного карантину зріс майже на 10%.
Як повідомила прес-служба компанії "Київстар" у вівторок, за період із 1 січня до 30 листопада 2020 року також зросло споживання сервісів для організації роботи співробітників і налаштування бізнес-процесів. Більш ніж уп'ятеро збільшилося підключення хмарних сервісів Microsoft Office 365 та електронного документообігу Star.Docs. Активно зростає попит на використання сервісу М2М, а підключення платформи Центр управління IoT збільшилося у понад десять разів.
Зазначено, що найбільше підключень сервісів для віддаленої роботи, серед яких також і віртуальна мобільна АТС, замовляли компанії IT-напряму, логістичні, фінансові, страхові, переробної промисловості, сільськогосподарського сектору, постачальники природних ресурсів.
"2020-й показав, що бізнесу вкрай необхідно мати гнучкі можливості для роботи в різних умовах. І перехід до диджитал-рішень, що працюють на інтернет- і хмарних технологіях, якраз і дає ту саму гнучкість, що дає змогу не лише працювати за новими правилами, а й робити це ефективніше, заробляти більше. За обсягами використаних послуг ми бачимо, що наші клієнти зробили крок у цьому напрямі - вони обрали шлях розвитку і роботи в зручному бізнесу форматі", - наводить прес-служба слова директора з розвитку бізнесу на корпоративному ринку "Київстар" Костянтина Вечора.
За наданими даними, загалом кількість бізнес-абонентів, які виїжджали з України, за 11 місяців скоротилася на 52%. Проте помітно зросла кількість споживання послуг на одного користувача: в період із вересня до листопада 2020 року порівняно з аналогічним періодом минулого року в роумінгу було використано на 20% більше хвилин і на 24% більший обсяг інтернет-трафіку.