Інтерфакс-Україна
15:07 17.04.2020

"Київстар" констатує збільшення попиту на підключення сервісів для віддаленого офісу Microsoft Office 365 і StarTeams у 20 разів

2 хв читати
"Київстар" констатує збільшення попиту на підключення сервісів для віддаленого офісу Microsoft Office 365 і StarTeams у 20 разів

Найпоширенішими запитами мобільному оператору "Київстар" на підключення сервісів для бізнесу за місяць карантину були рішення, що дають змогу компаніям за межами офісів комунікувати з працівниками та клієнтами, забезпечити персонал інструментами для спільної роботи, а також налагодити ефективний обмін документами.

Як повідомила прес-служба компанії у п'ятницю, кількість підключень сервісів Microsoft Office 365 і StarTeams за зазначений період зросла загалом більше ніж у 20 разів. Крім того, майже у 2,5 разу збільшилася кількість підключень сервісу електронного документообігу Star.Docs. Переважна більшість заявок надійшла від представників середнього та малого бізнесу.

Ще одним із поширених запитів "Київстару" була організація віддаленої роботи відділів продажу і контакт-центрів. Так, за даними оператора, кількість підключень віртуальної мобільної АТС зі швидким переносом усіх дзвінків із фіксованих телефонних ліній офісів на мобільні номери співробітників, котрі працюють удома, зросла більше ніж учетверо для великих компаній і більше ніж удвічі для середнього та малого бізнесу.

Найбільше підключень сервісів для віддаленої роботи замовили компанії оптової та роздрібної торгівлі, логістичні, легкої та обробної промисловості, сільськогосподарського й фінансового секторів, готельного та будівельного бізнесів, державних підприємств, закладів охорони здоров'я, постачальників природних ресурсів і компанії, що надають послуги для бізнесу й населення.

Як повідомлялося, мобільний оператор "Київстар" у березні скасував абонентську плату за найбільш затребувані сервіси, що дають змогу провадити ділову активність віддалено. До таких сервісів належать: Microsoft Office 365 і StarTeams, віртуальна мобільна АТС, система електронного документообігу Star.Docs, центр управління IoT.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Alphabet виділить провайдера лазерного інтернету Taara, залишиться міноритарієм

У новій версії АІ-асистента Quark від Alibaba розширено здібності

Одеса впроваджує платформу цифровізації міських послуг MISTO

Кількість перенесених номерів мобільного зв'язку в січні досягла найвищого показника, в лютому впала вдвічі - НКЕК

Юрчишин виступив за обмеження Telegram в Україні і вважає доцільним вивести з нього всі офіційні комунікації держави

Федоров анонсував новий проєкт "Дії" зі створення венчурних фондів для підтримки технологічних стартапів

"Нова пошта" у Чехії запустила доставку посилок у власні пункти видачі

Шмигаль: Ухвалюємо важливе рішення, що є частиною набуття роумінгового "безвізу" з Євросоюзом

Телеканал "FreeДом": 90% переглядів на YouTube-каналі забезпечується зарубіжною аудиторією

DeepSeek може випустити нову ШІ-модель у квітні, засновник не хоче продавати акції

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА