lifecell вніс Instagram і Twitter до переліку безлімітних соцмереж для своїх тарифів
Мобільний оператор lifecell додав безлімітне користування сервісами Instagram і Twitter до всіх тарифних планів, де передбачено безлімітне користування соціальними мережами, повідомила прес-служба компанії.
Водночас оператор зазначив, що трафік не тарифікується лише в разі використання офіційних додатків Instagram і Twitter, завантажених із Google Play, Apple Store і Microsoft Store і веб-браузерів.
"Перехід за посиланнями на інші сайти із застосунків, браузерів і переходи за рекламними банерами тарифікуються згідно з умовами тарифних планів абонентів", - наголошують у компанії.
Оператор також додав Instagram і Twitter до переліку соцмереж послуги "Соціальні мережі".
Згідно зі статистикою lifecell, найпопулярніші серед абонентів оператора відеосервіси займають 36% трафіку користувачів, браузери та програми - 33%, соцмережі - 26%, а месенджери - лише 4%.
За даними на кінець другого кварталу 2019 року, 78% абонентів lifecell є користувачами смартфонів.
Як повідомлялося, lifecell за підсумками другого кварталу 2019 року збільшив чистий збиток на 41,8% порівняно з аналогічним періодом 2018 року - до 293,2 млн грн, дохід оператора в другому кварталі зріс на 16,1% - до 1,48 млрд грн, показник EBITDA - на 41,7%, до 798,8 млн грн.
Активна абонентська база за 2018 рік становила 7,3 млн клієнтів (скоротилася на 8,8%), а загальна кількість абонентів у мережі оператора становила 9,9 млн абонентів (-10,8%).
Lifecell є третім за величиною оператором мобільного зв'язку в Україні.
Турецький постачальник конвергентних телекомунікацій і технологічних послуг Turkcell у 2015 році сконцентрував 100% оператора "Астеліт", пізніше перейменованого в lifecell.