"Реал" став найдорожчим футбольним брендом, випередивши "МЮ" - Brand Finance
Мадридський футбольний клуб "Реал" став найдорожчим брендом у світі футболу, обігнавши англійський "Манчестер Юнайтед" (МЮ), повідомила консалтингова компанія Brand Finance.
Вартість іспанської команди за рік підвищилася на 27% і становить близько 1,646 млрд євро. За останні п'ять років клуб чотири рази перемагав у Лізі чемпіонів УЄФА. Востаннє "Реал" очолював рейтинг Brand Finance у 2010 році.
Вартість бренда "МЮ" знизилася за останній рік на 5,8% - до 1,472 млрд євро. Падіння показника було зафіксовано вперше з 2016 року.
Загалом перший десяток рейтингу не змінився порівняно з 2018 роком: до нього входять шість англійських клубів і два іспанські клуби, а також по одному представнику Німеччини та Франції.
На ТОП-6 припадають понад 40% сукупної вартості п'ятдесяти найбільших за вартістю бренда ФК.
Найшвидше зростала вартість бренда іспанського клубу "Севілья". Він подорожчав за рік більше ніж на 49%, що дало змогу ФК піднятися на 35-те місце із 48-го.
До ТОП-50 входять клуби з Великої Британії (18 команд), Німеччини (13), Іспанії (7), Італії (6), Франції (3), Нідерландів (1), Португалії (1) та Росії (1).