Інтерфакс-Україна
13:00 03.11.2025

Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

1 хв читати
Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

Відтепер у базі знань Sense Bank для клієнтів працює штучний інтелект, що суттєво пришвидшує пошук інформації та робить процес більш комфортним для користувачів. 

База знань Sense Bank — це онлайн-платформа, де усі категорії клієнтів можуть самостійно знаходити необхідну інформацію про продукти й сервіси банку. Тут зібрані інструкції, поради та статті, які допомагають швидко розібратися з будь-яким питанням — від відкриття картки та умов її обслуговування до користування мобільним застосунком Sense SuperApp. 

Якщо раніше клієнт отримував посилання на статті й самостійно шукав потрібну  інформацію, то тепер відповідь формується безпосередньо штучним інтелектом — у вигляді готового й точного пояснення. 

ШІ аналізує запит, самостійно знаходить релевантні матеріали у базі знань, опрацьовує їх та надає консолідовану відповідь. Відтак користувачу не потрібно витрачати час на додатковий пошук та перегляд статей. 

Ключовою інновацією стала можливість голосової взаємодії: користувач може поставити запитання голосом і отримати аудіовідповідь — тією мовою, якою було сформовано запит. ШІ-помічник підтримує 50 мов світу.

Крім того, оновлення підвищує ефективність роботи команди: система автоматично формує звітність із переліком статей, які потребують актуалізації, а штучний інтелект генерує тексти й відеоматеріали для поповнення бази знань. 

ОСТАННЄ

26 років управлінського досвіду: Богдан Кукура очолив правління АТ «Укрнафта»

2 роки застосунку UKRNAFTA: понад два мільйони клієнтів, зручна програма лояльності та допомога військовим

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік

Новини Oschadbank Premium Banking: нова послуга "Фінансове планування" та можливість інвестувати в фонд нерухомості S1 REIT

Система компаній Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом посилюють енергетичну стійкість громад

Штучний інтелект допомагає «Укрнафті» «читати» надра та ефективно видобувати нафту

Інвестування має бути доступним кожному, а не лише фінансовим професіоналам - Руслан Магомедов, голова НКЦПФР

Сьогодні у України з Європою один безпековий човен

Пункти незламності на АЗК UKRNAFTA допомагають Одещині та Миколаївщині долати наслідки обстрілів енергетики

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА