Інтерфакс-Україна
14:19 23.10.2020

За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

1 хв читати
За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.

"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.

Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".

В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський на нараді з прем'єром обговорив майбутню конфігурацію виконавчої влади

ЄС до серпня не запроваджуватиме мит проти США - фон дер Ляєн

ЄС скликає екстрену зустріч у відповідь на тарифний удар Трампа, лідери вимагають жорстких заходів

Кличко заявив про наростання тоталітарних тенденцій в Україні

Конференція URC2025 в Римі продемонструвала високий рівень підтримки України - Зеленський

Партія "ГОЛОС" заявляє про "політичну розправу" над Шабуніним

Рубіо про зустріч Трампа та Сі: "Я думаю, що шанси високі"

Трамп про черговий удар по Україні: Я знаю. Ви побачите, що відбуватиметься далі

Україна цінує діалог з Мінкультури Польщі для деполітизації питання вшанування пам’яті жертв Волинської трагедії - Точицький

МЗС України не відомо про "новий підхід" РФ до врегулювання війни в Україні, про який повідомив Рубіо після зустрічі з Лавровим

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА