Інтерфакс-Україна
14:19 23.10.2020

За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

1 хв читати
За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.

"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.

Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".

В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Порошенко привітав ЗСУ і закликав владу всі можливі ресурси спрямовувати на потреби оборони

"Євросолідарність" закликала Зеленського ветувати держбюджет-2026 рік, щоб підняти виплати військовим

Кличко заявив про політичний тиск і переслідування місцевої влади столиці

Сибіга заявив про суттєвий прогрес у питанні використання заморожених російських активів

Глава МЗС Італії вважає участь в ініціативі PURL "передчасною"

Україна отримала запрошення від американської сторони відвідати США найближчим часом для продовження переговорів - Сибіга

Генсек НАТО: союзники продовжать невпинно підтримувати Україну

Кличко вручив нагороди від столиці захисникам і захисницям до Дня ЗСУ

Нардеп Тарасенко: у Держбюджеті-2026 передбачено майже 19 млрд грн на ветеранську політику

"Батьківщина" закликає створити коаліцію та уряд національної єдності - Тимошенко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА