14:19 23.10.2020

За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

1 хв читати
За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.

"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.

Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".

В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Президент Фінляндії закликав Європу сформувати спільний план для переговорів з РФ

РФ вважає себе імперією, а не федерацією, а для імперії їм необхідна Україна - Буданов

Лондон запровадив санкції проти компаній із Центральної Азії, Туреччини, Індії та КНР за постачання продукції подвійного призначення - заява

Каллас: міністри дали «зелене світло» новій ініціативі військової допомоги Україні

Результати виборів в Німеччині дуже позитивні для України – нардеп Клименко

У Німеччині стартували вибори до Бундестагу

Адміністрація Трампа припускає, що зможе завершити війну вже наступного тижня, - ЗМІ

Україна має йти на будь-які переговори з максимально сильною позицією – прем'єр Нідерландів після розмови з Зеленським

ЄС має звернутися до США надати Україні лендліз - Яценюк

Європа більше не може покладатися на захист США - кандидат у канцлери ФРН Мерц

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА