14:19 23.10.2020

За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

1 хв читати
За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.

"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.

Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".

В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Зеленський про F-16: минуло 18 місяців, а літаки до нас не долетіли

Зеленський: Світу необхідно чинити тиск на РФ, аби та сіла за стіл переговорів

Борель: ЄС очікує на взаємодію з урядом Великобританії після заяви про перезавантаження відносин

Малюська за публічний компроміс щодо законопроєкту про угоду зі слідством до 2-го читання

Мішель привітав переобрання фон дер Ляйєн президентом Єврокомісії

Прем'єр Великої Британії: Наша безпека починається в Україні

Лише 12% українців хочуть бачити РФ дружньою державою - соцопитування

Переговори з РФ неможливі, оскільки її умови засновані на знищенні України та її народу - ISW

Лідер демократів у Сенаті запропонував Байдену відмовитися від участі у виборах - ЗМІ

Україна планує розвиток ВДЕ-генерації та інфраструктури для перевалки водню у своїй морській зоні - Стратегія

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА