"Українська залізниця" не зможе працювати без нового закону про залізничний транспорт

Створюване в процесі корпоратизації Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") акціонерне товариство (АТ) залізничного транспорту "Українська залізниця" не зможе працювати без ухвалення нового закону про залізничний транспорт.
Таку думку висловив агентству "Інтерфакс-Україна" заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава під час інспекції будівництва Бескидського тунелю в середу.
"Цей документ потрібен, без цього закону акціонерне товариство не зможе працювати", - сказав він, додавши, що законопроект на сьогоднішній день проходить модифікацію, оскільки він досить об'ємний і потребує деталізації.
Як повідомлялося, раніше був розроблений проект нового закону про залізничний транспорт який, зокрема, передбачає, що АТ залізничного транспорту буде єдиним у країні оператором залізничної інфраструктури, а права власності на нього залишаться за державою.
Згідно з документом, до функцій оператора інфраструктури буде, зокрема, зараховано забезпечення перевізникам та іншим особам доступу до інфраструктури на недискримінаційній основі, управління рухом поїздів і визначення його графіка, розробка й управління технологічним процесом, узгодження будівництва нових об'єктів інфраструктури, шляхів не загального користування та ухвалення рішень про їх приєднання до інфраструктури, контроль техстану рухомого складу, представництво інтересів залізничного транспорту України в міжнародних залізничних організаціях, техобслуговування рухомого складу з включенням відповідних витрат у вартість послуг.
Документ також передбачає встановлення тарифів на залізничні перевезення на економічно обґрунтованому рівні, при цьому держава визначатиме соціальну ціну пасажироперевезень.