Депутат Гриневич: Плани із введення вивчення російської мови як другої іноземної - чергова маніпуляція
Задеклароване Міністерством освіти і науки України введення в школах вивчення російської мови як другої іноземної є черговою маніпуляцією суспільною свідомістю, вважає голова парламентського комітету з питань науки та освіти Лілія Гриневич.
"Знання іноземних мов - невід'ємна складова сучасної освіти. Але задеклароване введення другої іноземної мови - це чергова маніпуляція суспільною свідомістю", - заявила Л.Гриневич в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" в Києві в понеділок.
За словами Л.Гриневич, Міносвіти не створило жодних умов для якісного вивчення другої іноземної мови.
"У результаті, на уроках замість другої іноземної діти вивчатимуть мову, яку добре знають, - оскільки російська для частини дітей є рідною, а для іншої частини - однією з мов щоденного спілкування", - зазначила Л.Гриневич.
На думку голови комітету, таким чином сотні тисяч дітей реально не вивчать другої іноземної мови.
"Для цих дітей Міністерство насправді звужує, а не розширює стартові життєві можливості", - наголосила народний депутат.
Л.Гриневич упевнена, що введення вивчення другої іноземної мови в школах необхідно починати зі створення умов, насамперед – із забезпечення соціального статусу педагога, а також видання необхідної кількості якісних навчальних матеріалів.
"На сьогодні оплата праці молодого вчителя іноземної мови трохи вища за оплату технічного працівника школи. Молодий викладач не зацікавлений іти працювати в школу, оскільки на ринку праці, просто займаючись перекладами, він може без проблем знайти кращі пропозиції", - наголосила Л.Гриневич.