Оптимізація структури адміністрації президента спрямована на поліпшення комунікації Януковича з суспільством - Льовочкін
Оптимізація структури адміністрації президента України спрямована на підвищення ефективності комунікації президента з суспільством, повідомив голова його адміністрації Сергій Льовочкін в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
"Оптимізація структури адміністрації покликана забезпечити виконання низки головних завдань, визначених Президентом України. По-перше, це реалізація його соціальних ініціатив. По-друге, підвищення ефективності комунікацій глави держави з суспільством. І, по-третє - розвиток гуманітарних і соціальних аспектів роботи державної влади", - розповів С.Льовочкін.
Зокрема, він нагадав про ухвалення рішення щодо посилення роботи Головного управління з питань реформування соціальної сфери та Управління з питань звертання громадян.
За словами голови президентської адміністрації, кількість громадян, які звернулися до президента України, зросла з 213 тис. 29 у 2009 році до 766 тис. 806 у минулому, зокрема штат із управління із роботі зі зверненнями громадян у 2009 році становив 34 людини, а у 2012 році - 27.
"Кожен, хто звернувся, має отримати відповідь", - наголосив він.
С.Льовочкін повідомив, що для підвищення якості роботи зі зверненнями громадян України до глави держави в Управлінні з питань звертання громадян до роботи долучиться заступник голови адміністрації президента Сергій Ларін, який також займається питаннями регіональної та кадрової політики.
За словами С.Льовочкіна, під керівництвом С.Ларіна перебуватиме і Головне управління з суспільно-політичних питань.
Крім того, за його словами, для того, щоб поліпшити поінформованість громадян про діяльність глави держави та адміністрації президента України, окремі підрозділи об'єднані в Головне управління прес-служби і комунікацій.
Повний текст інтерв'ю буде опубліковано на головній сторінці агентства "Інтерфакс-Україна".