У Києві протягом року з'явиться 100 км велодоріжок - КМДА

Велоінфраструктура Києва збільшитися більше ніж на 100 км протягом цього року, повідомляється на сайті Київської міської державної адміністрації.
"На сьогодні велосипедисти Києва користуються 28 смугами для руху громадського транспорту. У 2021 році до цих вулиць плануємо додати ще шість: вулиці Лугову, Івашкевича, Братиславську, Харківське шосе, проспекти Правди та Юрія Гагаріна. Необхідна документація для запровадження смуг громадського транспорту на цих вулицях перебуває на завершальних етапах розробки, погодження чи реалізації. До слова, на просп. Гагаріна необхідні дорожні знаки планується встановити вже цього тижня", - повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв.
За його словами, столиця активно розширює веломережу. Роботи ведуть одночасно за трьома напрямами: створення нової велоінфраструктури у рамках робіт із реконструкції та капітального ремонту доріг, збільшення кількості вулиць із поєднаним рухом велосипедного та громадського транспорту, а також впровадження нових схем організації дорожнього руху.
"Інший напрям покращення велоінфраструктури столиці - впровадження нових схем організації дорожнього руху. На сьогодні Департамент транспортної інфраструктури вже розробив нові схеми організації дорожнього руху 50 вулиць. Із них погоджені та планується реалізувати найближчим часом на 20 вулицях - бульварі Вацлава Гавела, вулицях Героїв Севастополя, Набережно-Рибальській, Спаській, Прорізній, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка та інших", - повідомив заступник голови КМДА.
За його словами, нова велосипедна інфраструктура з'явиться і в рамках робіт із реконструкції та капітального ремонту доріг. Наразі триває будівництво II черги проспекту Степана Бандери, де продовжується влаштування двосторонньої велосипедної доріжки довжиною 1,3 км. Вона стане продовженням велоінфраструктури, облаштованої минулого року. Також двосторонні велодоріжки роблять на вулицях Чорнобильській і Борщагівській. Остання стане частиною веломаршруту "Борщагівка-Центр".
На Бессарабській площі промодельовано рішення з перекриттям частини самої площі та створення пішохідної зони. Завдяки комплексній схемі реорганізації площі та вулиці Басейної буде продовжено велосипедну інфраструктуру, запроектовану на бульварі Лесі Українки.
Протягом 2020 року велосмуги та велодоріжки з'явилися на вулицях Пушкінській, Рейтарській, Золотоворітській, Ярославів Вал, Івана Франка, Академіка Білецького, Стрілецькій, Бастіонній, Ольгинській, Заньковецької, Олеся Гончара, В’ячеслава Липинського, Туполєва, пров. Володимирському, просп. Любомира Гузара, б-рі Леоніда Бикова, Володимирському узвозі та інших.