19:18 06.11.2018

ДФС і прокуратура утримують лідерство за кількістю скарг третій квартал поспіль

2 хв читати
ДФС і прокуратура утримують лідерство за кількістю скарг третій квартал поспіль

Більшість скарг, отриманих Радою бізнес-омбудсмена (РБО) у третьому кварталі 2018 року, стосуються дій податкових органів та прокуратури - відповідно 47,7% і 9% від усієї кількості, повідомив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета на прес-конференції в Києві у вівторок.

Водночас він відзначив суттєве зменшення кількості скарг щодо податкових питань порівняно з попереднім кварталом і аналогічним кварталом 2017 року - на 42%, тоді як скарги на прокуратуру, навпаки, виросли на 12% і 56% відповідно.

"Найбільший вплив на скорочення скарг мало зниження кількості звернень щодо блокування податкових накладних: більше, ніж удвічі", - сказав А.Шемета. За його словами, кількість скарг на податкові перевірки зменшилася на 27% до попереднього кварталу, але зросла на третину до третього кварталу 2017 року.

Бізнес-омбудсмен зазначив, що кількість скарг на Національну поліцію за звітний період скоротилася на 28% як порівняно з аналогічними показниками минулого року, так і з показниками попереднього кварталу.

За його словами, в третьому кварталі поточного року було зафіксовано 50 скарг від іноземних інвесторів - це найнижчий рівень показника за два роки. "Ми будемо далі спостерігати, чи є це тенденцією, чи фактором лише цього кварталу", - сказав А.Шемета.

Загалом у третьому кварталі 2018 року РБО отримала 308 скарг від бізнесу, що на 25% менше, ніж у другому кварталі цього року, і на 24,5% - ніж у третьому кварталі 2017 року.

Одночасно у звітному періоді РБО закрила 303 справи, а середній час розгляду справи становив 78 днів.

Як повідомлялося, в 2017 році Рада отримала на 88,7% більше скарг (1638 шт.), відкрила удвічі більше розслідувань (тисячі двісті вісімдесят вісім шт.) та закрила на 82,8% більше справ (1042 шт.), ніж у 2016 році.

Рада бізнес-омбудсмена - консультативно-дорадчий орган Кабінету Міністрів, що фінансується через мультидонарський рахунок ЄБРР. Рада була створена в листопаді 2014 року, але офіційно почала приймати скарги з 20 травня 2015 року.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА