"Авіалінії Антонова" забезпечили транспортування нового супутника зв'язку зі США на космодром Куру у Французькій Гвіані

Авіакомпанія "Авіалінії Антонова", один із провідних світових операторів важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн, забезпечила транспортування нового супутника зв'язку Al Yah 3 американської Orbital ATK масою 23 тонни з Вашингтона на космодром Куру у Французькій Гвіані (Південна Америка).
Як повідомила в середу прес-служба ДП "Антонов", космічний апарат (КА) Al Yah 3 - перший із супутників, створених Orbital ATK на базі сучасної платформи GEOStar-3, розміщувався в контейнері завдовжки 11,4 м, завширшки 4,6 м, заввишки 4,1 м.
За даними з відкритих джерел, запуск КА Al Ayah 3 за допомогою європейської РН Ariane 5 із космодрому Куру запланований на 25 січня.
За словами регіонального директора з продажу послуг "Авіаліній Антонова" у Північній Америці Амнона Ерліха (Amnon Ehrlich), перевезення великогабаритного вантажу Orbital ATK було забезпечено з використанням низькопрофільної естакади, спеціально розробленої та виготовленої ДП "Антонов" для транспортування супутникового та космічного устаткування.
"Ми пишаємося тим, що Orbital ATK обрала нашу компанію як партнера з виконання перевезення цього вантажу", - сказав він, наголосивши: "Авіалінії Антонова" готові й надалі надавати своїм замовникам високоякісні транспортні послуги з доставки аерокосмічного обладнання в різні точки світу.
Як уточнюється в повідомленні, нещодавно "Авіалінії Антонова" відкрили новий офіс у Г’юстоні (штат Техас, США).
"Авіалінії Антонова" - авіатранспортний підрозділ ДП "Антонов", провідного українського розробника та виробника авіатехніки, що входить з 2016 року до держконцерну "Укроборонпром".
Протягом багатьох років флот авіакомпанії активно задіяний на міжнародному ринку комерційних авіаперевезень нестандартних і надважких вантажів. В активі компанії також виконання стратегічних авіаперевезень у рамках програми НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution). Флот "Авіаліній Антонова" налічує на сьогодні сім літаків Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн, супертранспортник Ан-225 "Мрія" вантажопідйомністю 250 тонн, багатоцільовий Ан-74Т (10 тонн), Ан-22 "Антей" (60 тонн), Ан-26 (5,5 тонни). Серед замовників компанії на перевезення надважких і негабаритних вантажів аерокосмічного призначення на сьогодні, зокрема, - французька логістична Bollore Logistics.
У 2016 році США зняли для "Авіаліній Антонова" обмеження, що діють для зарубіжних авіакомпаній, на кількість щорічно виконуваних чартерних авіавантажоперевезень до/з країни у зв'язку з набуттям чинності укладеної в липні 2015 року між США та Україною угоди про повітряні перевезення.
У січні український оператор Ан-124-100 "Руслан" забезпечив термінове транспортування ракетних комплектуючих на космодром на мисі Канаверал в інтересах американської SpaceX мільярдера Ілона Маска.
Оrbital ATK - найбільший американський постачальник аерокосмічного й оборонного обладнання.
Наразі провідні підприємства ракетно-космічної галузі України ДП "КБ Південне" та ДП "Південмаш" (обидва Дніпро) співпрацюють з Оrbital ATK у проекті Antares із доставки вантажів на МКС в інтересах NASA.
У вересні 2017 року американська оборонна Northrop Grumman Corp. оголосила про купівлю Оrbital ATK за $7,8 млрд, закриття угоди очікується в першому півріччі 2018 року.