13:47 05.09.2017

ДФС після реформування повинна надавати більшість послуг онлайн

2 хв читати

Переведення більшості послуг Державної фіскальної служби (ДФС) в онлайн-режим є одним із пріоритетів її реформування, повідомило Міністерство фінансів на своє сайті.

"Необхідно якомога швидше зменшити людський фактор, автоматизувати процеси і перейти до моделі роботи, коли більшість послуг платники податків можуть отримати в онлайн-режимі", - цитує прес-служба міністра фінансів Олександра Данилюка у вівторок.

За даними Мінфіну, близько 60% контактів платників з ДФС відбувається через центри обслуговування платників (ЦОП). Половина звернень стосується подання податкової звітності та платежів. Однак 35 з 55 адмінпослуг податкового напрямку можуть повністю надаватися онлайн, інші - частково.

Згідно з повідомленням на сайті відомства, також серед основних напрямків реформування служби, затверджених на засіданні комітету управління проекту комплексної реформи ДФС, автоматизація процесу перевірок, оптимізація роботи з податковими боржниками, ефективний розподіл функцій між персоналом.

Як повідомлялося, Мінфін заявив про запуск комплексної реформи ДФС наприкінці червня 2017 року. У трирівневій структурі проекту на першому рівні впровадження реформи - наглядова рада, до складу якої входять представники західних урядових структур, міжнародних організацій і фондів.

На другому рівні - комітет управління, куди входять міністр фінансів з держсекретарем, глава ДФС із заступником і менеджер проекту. На третьому рівні - група впровадження реформи в складі представників Мінфіну, ДФС, МВФ, команди підтримки реформ при Мінфіні і ДФС, міжнародні консультанти. Ця група повинна працювати над практичним впровадженням змін, зокрема, в аудиті, сервісній службі, дотриманні законодавства та налагодженні внутрішніх процесів ДФС.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА