16:48 05.07.2016

Столичний ГІОЦ і "Київводоканал" у липні вдосконалять систему оплати жилтлокомпослуг споживачами

2 хв читати
Столичний ГІОЦ і "Київводоканал" у липні вдосконалять систему оплати жилтлокомпослуг споживачами

Столичне комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" (ГІОЦ) і ПАТ "Акціонерна компанія (АК) "Київводоканал" у липні 2016 року розпочнуть перехід до використання модернізованої системи оплати житлово-комунальних послуг споживачами.

"За дорученням Київської міськдержадміністрації ГІОЦ впроваджує електронну систему обміну інформацією для обробки платежів за житлово-комунальні послуги. Вона дозволяє відмовитися від квитанцій та запровадити повідомлення... Вже цього місяця кияни отримають два документи. Перший - це звична квитанція, яку всі отримували багато років, другий - нове повідомлення, для ознайомлення", - сказав перший заступник генерального директора ГІОЦ Андрій Щербина на прес-брифінгу в Києві у вівторок.

Він уточнив, що надалі квитанції на оплату послуг "Київводоканалу" буде повністю замінено повідомленнями.

За словами А.Щербини, у рамках нової моделі столичні банки та ГІОЦ зможуть обмінюватися інформацією про нарахування та проведення плати за послуги "Київводоканалу" в електронному вигляді, а не у формі паперових носіїв, як було раніше. Це дасть змогу скоротити термін проходження платежів із трьох-п'яти днів до однієї доби.

"Учасниками системи на сьогодні стали майже всі основні банківські установи Києва. Обмін інформацією в онлайн-режимі дозволяє їм прискорити обслуговування клієнтів. Ми сподіваємося, що це скоротить черги у банках під час оплати комунальних послуг", - зазначив А.Щербина.

Він також додав, що з новою системою спроститься процес пошуку загублених платежів у банках, а також викоріниться можливість підроблення платіжних документів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА