Інтерфакс-Україна
13:37 13.05.2015

Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

Причали (пристані) державної форми власності в річкових портах України можуть бути об'єктами оренди терміном до 49 років або об'єктами приватизації відповідно до законодавства.

Відповідна ініціатива міститься в законопроекті "Про внутрішній водний транспорт", текст якого оприлюднено на веб-сайті Міністерства інфраструктури.

"Причали, призначені, зокрема, для стоянки пасажирських суден, не підлягають приватизації. Оренда таких причалів допускається лише за умови збереження їхнього призначення для стоянки пасажирських суден", - йдеться в тексті документа.

Він визначає, що причал (пристань) будується на землях внутрішнього водного транспорту. Проект будівництва причалу погоджується з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту.

Річковий порт (термінал) визнається організацією, що експлуатує причал, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити його паспортизацію та підтримку в належному технічному стані.

Операційна акваторія причалу, згідно з документом, створюється (будується) суб'єктом господарювання, який має право володіння або користування причалом.

У свою чергу сам річковий порт (термінал), згідно з документом, є організацією, що експлуатує операційну акваторію причалу, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити паспортизацію та підтримання гарантованих габаритів операційної акваторії шляхом проведення відповідних робіт, зокрема з днопоглиблення.

Річкові порти надають послуги з обслуговування суден, здійснення операцій з вантажами, зокрема проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, послуги з обслуговування пасажирів та інші послуги, не заборонені законодавством та відповідно до затверджених власником (оператором) річкового порту технологічних схем.

Тарифи на послуги, що надаються річковими портами, згідно з документом, є вільними та визначаються договором між суб'єктом господарювання, який надає відповідні послуги, та їхнім замовником - суб'єктом надання таких послуг.

Як повідомлялося, основною метою зазначеного законопроекту є створення сприятливих умов для розвитку перевезень вантажів і пасажирів внутрішніми водними шляхами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Негода залишила без світла 18 населених пунктів у чотирьох областях – "Укренерго"

Шмигаль: Немає і не було директив будь з ким вести будь-які розмови щодо територіальних поступок України

"Даринок" відкрив сімейний розважальний комплекс площею 5 тис. кв. м

Затримано харківʼянку, причетну до теракту, через який загинув 15-річний агент рф і український військовий

ЄС пропонує створити добровільний фонд до 40 млрд євро на військові потреби України - ЗМІ

Росіяни з дрона вбили жителя Станіслава на Херсонщині

Черговий саміт ЄС розгляне нещодавні події щодо України, до лідерів Євросоюзу звернеться Зеленський

Дрони СБУ уразили дві газокомпресорні станції та склад ракет до комплексів С-300/С-400 на території РФ - джерела

Секретар Київської міськради Бондаренко написав заяву про тимчасове відсторонення у зв'язку із записами у справі Комарницького

Росіяни тричі обстріляли Покровськ, шестеро осіб постраждали

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА