Інтерфакс-Україна
13:37 13.05.2015

Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

Причали (пристані) державної форми власності в річкових портах України можуть бути об'єктами оренди терміном до 49 років або об'єктами приватизації відповідно до законодавства.

Відповідна ініціатива міститься в законопроекті "Про внутрішній водний транспорт", текст якого оприлюднено на веб-сайті Міністерства інфраструктури.

"Причали, призначені, зокрема, для стоянки пасажирських суден, не підлягають приватизації. Оренда таких причалів допускається лише за умови збереження їхнього призначення для стоянки пасажирських суден", - йдеться в тексті документа.

Він визначає, що причал (пристань) будується на землях внутрішнього водного транспорту. Проект будівництва причалу погоджується з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту.

Річковий порт (термінал) визнається організацією, що експлуатує причал, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити його паспортизацію та підтримку в належному технічному стані.

Операційна акваторія причалу, згідно з документом, створюється (будується) суб'єктом господарювання, який має право володіння або користування причалом.

У свою чергу сам річковий порт (термінал), згідно з документом, є організацією, що експлуатує операційну акваторію причалу, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити паспортизацію та підтримання гарантованих габаритів операційної акваторії шляхом проведення відповідних робіт, зокрема з днопоглиблення.

Річкові порти надають послуги з обслуговування суден, здійснення операцій з вантажами, зокрема проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, послуги з обслуговування пасажирів та інші послуги, не заборонені законодавством та відповідно до затверджених власником (оператором) річкового порту технологічних схем.

Тарифи на послуги, що надаються річковими портами, згідно з документом, є вільними та визначаються договором між суб'єктом господарювання, який надає відповідні послуги, та їхнім замовником - суб'єктом надання таких послуг.

Як повідомлялося, основною метою зазначеного законопроекту є створення сприятливих умов для розвитку перевезень вантажів і пасажирів внутрішніми водними шляхами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Одна людина поранена внаслідок падіння уламків ворожого БпЛА в Деснянському районі Києва – Кличко

Штучний інтелект встановив, що заяви Трампа і членів його адміністрації збігаються з наративами Кремля – ЗМІ

АРМА перевірить інформацію щодо вартості активів виробника "Моршинської" у ВАКС і СБУ

Вартість активів виробника "Моршинської" за півтора роки зросла вдвіччі - до 5,8 млрд грн

Зеленський про обстріл Черкас: кожен новий день – новий чіткий доказ, що на Росію треба тиснути

Зеленський запропонував уряду Іспанії допомогу в подоланні наслідків блекауту

Подачу газу для населення в Черкасах відновлено – мер

Справедливість неминуче приходить – Зеленський про ліквідацію представників командування збройних сил РФ

Білий дім: Трамп чітко дав зрозуміти, що хоче бачити постійне припинення вогню в Україні, а не будь-які тимчасові паузи в бойових діях

Зеленський: Немає причин чекати 8 травня, має бути негайне і безумовне припинення вогню

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА