Інтерфакс-Україна
16:04 08.11.2012

Українці активно купують в Інтернеті електроніку та одяг, але бояться передоплати - дослідження

2 хв читати

Українські інтернет-користувачі найчастіше купують в онлайн-магазинах електроніку та побутову техніку: серед тих, хто за останні 12 місяців робили покупки в мережі, таких 64%, свідчить дослідження онлайн-торгівлі в Україні, проведене компанією GfK Ukraine.

При цьому онлайн-покупці найактивніше купують в Інтернеті цифрові пристрої, аксесуари, малу побутову техніку, порівняно менш інтенсивно - велику побутову техніку, аудіо- та відеотехніку.

Друге місце серед онлайн-покупок посідає одяг - 42% онлайн-покупців купували цей товар. Третє місце поділяють такі категорії товарів, як книжки та диски, косметика та парфумерія, товари для дітей - приблизно чверть онлайн-покупців купували ці товари в онлайн-магазинах за останні 12 місяців.

Половина покупців розрахувалася за свою останню покупку готівкою під час одержання товару, і лише 15% онлайн-покупців здійснили платіж шляхом поповнення банківської картки продавця, 12% - карткою на сайті магазину, менше ніж 10% - за рахунком-фактурою у відділенні банку (чи через інтернет-банкінг) або післяплатою.

Окрім інтернет-магазинів, онлайн-покупці активно використовують інтернет-аукціони та сайти порівняння цін: 88% та 85% покупців, відповідно, користувалися цими ресурсами за останні 12 місяців.

При цьому навіть ті, хто вже робив покупки в Інтернеті, зазначили, що не готові купувати деякі категорії товарів онлайн. Причини такої поведінки різнилися залежно від категорії товару. Наприклад, респонденти не хочуть купувати через Інтернет продукти харчування, тому що не впевнені в якості та свіжості та більше довіряють звичайним магазинам. Бар'єром для купівлі взуття є необхідність його приміряти, а для косметики та парфумерії - бажання "спробувати" товар й оцінити його особисто.

Опитування проводилося у вересні 2012 року за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine. Було проведено 878 інтерв'ю з інтернет-користувачами, зокрема 542 інтерв'ю з тими, хто здійснював покупки в Інтернеті за останні 12 місяців, та 336 інтерв'ю з тими, хто не здійснював покупок в Інтернеті.

GfK Ukraine - українська дослідницька компанія, входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Офісі Президента прокоментували повідомлення ірландських ЗМІ про дрони, які нібито намагалися перешкодити посадці літака Зеленського

Прем'єр-міністр Бельгії назвав три умови використання активів РФ на користь України

59% українців покладають відповідальність за корупційний скандал в енергетиці на уряд та президента – опитування

Заправкам "Лукойлу" за межами Росії продовжили до квітня ліцензію на функціонування без санкцій

Прем'єр-міністр Бельгії і канцлер Німеччини проведуть у п'ятницю термінову зустріч щодо плану використання заморожених російських активів - ЗМІ

Сили оборони відбили з початку доби 154 ворожі атаки - Генштаб

Рішення щодо нового керівника Офісу Президента буде ухвалено найближчим часом – Зеленський

Переговори української делегації в США продовжаться і Україна готова до будь-якого розвитку подій

Окупанти вдарили по Харкову, наслідки уточнюються

НР "Укренерго" на позачерговому засіданні створила комітет з етики та запобігання корупції

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА