Інтерфакс-Україна
17:35 01.10.2012

Iнвесторiв iз будiвництва 4-ї лiнiї метро в Києвi буде обрано до кiнця 2013 р.

2 хв читати
Iнвесторiв iз будiвництва 4-ї лiнiї метро в Києвi буде обрано до кiнця 2013 р.

Iнвестори з будiвництва четвертої лiнiї Київського метрополiтену в напрямку житлового масиву "Вигурiвщина-Троєщина" будуть обранi восени 2013 року, повiдомив журналiстам начальник головного управлiння економiки та iнвестицiй Київської мiськдержадмiнiстрацiї (КМДА) Iгор Довбань.

"Плануємо провести конкурс через рiк. Договiр маємо намiр укласти наприкiнцi 2013 року. Вiдповiдно, тодi з'являться юридичнi пiдстави говорити про початок будiвництва", - сказав вiн.

Проект будiвництва четвертої лiнiї метро в Києвi оцiнено в 12 млрд грн ($1,5 млрд), термiн реалiзацiї - шiсть рокiв. У рамках проекту передбачається побудувати 12 нових станцiй, включно з двома пересадочними.

Конкурс iз надання послуг iнвестицiйного консультування виграв "Федеральний центр проектного фiнансування" (ФЦПФ, дочiрнє пiдприємство Зовнiшекономбанку, РФ). ЗЕБ також планує взяти участь у фiнансуваннi проекту. Модель фiнансування ще не визначено.

"Концесiя, напевно, не пiдходить, тому що нiхто не хоче збiльшувати тариф на київське метро. Це доступний вид транспорту, а не розкiш. Почали думати про новi схеми, такi як договори життєвого циклу. Але ця рiч застосовується для того, щоб генпiдрядники, якi будують дороги, робили це з повною вiдповiдальнiстю, щоб вони протягом повного життєвого циклу цiєї дороги вiдповiдали за її якiсть", - повiдомив представник "ЗЕБ Капiталу"(дочiрня компанiя ЗЕБу) в Українi Андрiй Краснопояс.

Окрiм ЗЕБу, iнтерес до проекту виявляють українськi та iноземнi iнвестори, наприклад, з Китаю i Кореї, додав I.Довбань.

Ранiше повiдомлялося, що компанiї з Росiї, Францiї, США та Нiмеччини висловили зацiкавленiсть в участi у проектi будiвництва четвертої лiнiї Київського метрополiтену. Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко навеснi цього року заявив, що заявки на фiнансове консультування вже подали Сбербанк Росiї i Зовнiшекономбанк.

Взяти участь у реалiзацiї проекту хочуть "Трансiнжбуд", "Трансмашхолдинг" i "Вагонмаш", додало джерело, ознайомлене з умовами проекту.

"Заплановано, що цей проект буде окупним", - зазначив Д.Довбань.

При цьому вiн наголосив, що розглядаються рiзнi варiанти окупностi, однак реалiзацiя проекту не повинна призвести до рiзкого зростання вартостi проїзду. "Можуть бути створенi об'єкти супутньої iнфраструктури, якi допомогли б окупити цей проект", - додав вiн.

Четверта лiнiя метро пройде з Правого берега Днiпра на Лiвий. Надалi її передбачається протягнути до аеропорту "Жуляни", зазначив I.Довбань.

Крiм того, влада Києва розглядає ще один проект з'єднання Правого берега з Лiвим - будiвництво моста або тунелю. "Наразi розробляється технiко-економiчне обґрунтування, що ефективнiше - мiст або тунель", - сказав голова управлiння КМДА.

У бюджетi Києва на будiвництво метро закладено близько $100 млн на рiк. "Зараз цей проект оцiнено приблизно в $1,5 млрд. Виходить, 15 рокiв потрiбно будувати метро, а воно потрiбно було киянам ще вчора", - наголосив А.Краснопояс.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Росії виведено з ладу магістральний нафтопровід "Чєрномортранснєфть" - джерела

Кількість поранених цивільних через атаку ворожої ракети в Кивому Розі зросла до дванадцяти – ОВА

Чорноморськ повністю знеструмлений внаслідок масованої атаки ворожих дронів – ОВА

Втрати ворога на Покровському напрямку становлять 199 військовослужбовців - Генштаб

З початку доби Сили оборони відбили 123 ворожі атаки - Генштаб

Одна людина загинула і попередньо шестеро поранені внаслідок повторного бомбардування Херсона – прокуратура

Держсекретар США обговорив з шефом МЗС Італії шляхи досягнення миру в Україні та перерозподіл тягаря з утримання НАТО - Рубіо

Кількість поранених цивільних через атаку ворожої ракети в Кивому Розі зросла до одинадцяти - ОВА

Херсон ворог бомбардує вдруге за день

Економічний форум Люблінського трикутника стартував у Варшаві - Чернишов

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА