Інтерфакс-Україна
13:47 26.01.2024

"Укрнафта" у 2023 р. реалізувала майже 90 млн літрів пального в картах і талонах

2 хв читати
"Укрнафта" у 2023 р. реалізувала майже 90 млн літрів пального в картах і талонах

Реалізація ПАТ "Укрнафта" пального для B2B (карти і талони) за результатами 2023 року становила 87,8 млн літрів.

"Сьогодні можу з гордістю сказати, що стратегічне завдання на 2023 рік щодо розвитку паливних талонів і карток "Укрнафтою" було виконано. Від 0 до майже 90 мільйонів літрів - менш ніж за рік", - зазначив директор "Укрнафти" Сергій Корецький у п'ятницю, слова якого наведено у пресрелізі компанії. 

За його словами, амбітний річний план продажу за власною B2B-програмою і план проливів за нею виконано майже на 100%.

"Це внутрішні KPI, але від цього вони не менш важливі. Це спільне досягнення і спільна перемога - ми вивели на ринок новий продукт, зробили його успішним і будемо розвивати у 2024 році", - доповнив Корецький.

За інформацією ПАТ, компанія стала активним учасником комерційних тендерів і тендерів на Prozorro. На сьогодні понад тисячу підприємств, державних установ та фізичних осіб стали клієнтами програми паливних карток і талонів "Укрнафти" - всього емітовано понад 35 тисяч паливних карток.

Створено регіональні офіси продажів в Івано-Франківську, Одесі, Дніпрі, Луцьку, Хмельницькому, Вінниці, Кам'янці-Подільському, Полтаві, Запоріжжі, Харкові, Черкасах та Мукачевому. Найближчим часом буде відкрито офіс у Львові.

NAFTA-Карта працює за міжемітентськими програмами в мережах SOCAR, Shell, U.GO, BWS, VST, Ovis та інших. Стартувало партнерство з універсальними картковими додатками Monobrand і All AZS.

Як зазначили в "Укрнафті", компанія запустила власну паливну програму (картки та талони) для юридичних і фізичних осіб з нуля в лютому 2023 року.

Перед цим колишні партнери за скретч-картками "Авіас" відмовилися виконувати зобов'язання з постачання пального в повному обсязі та платити за обслуговування карток ТЗ "Авіас" у мережі АЗК "Укрнафта".

"На цьому тлі було прийнято важливе стратегічне рішення: найбільша монобрендова мережа повинна мати власну пропозицію в сегменті B2B. Було емітовано власні паливні картки NAFTA-Карта і талони ТЗ "Укрнафта", - наголосили в компанії.

Компанією-оператором В2В програми "Укрнафти" стало ТОВ "Укрнафта-Снаб".

"Укрнафта" - найбільша нафтовидобувна компанія України, що є оператором національної мережі АЗС з 537 станцій, з яких діють 456. Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності та оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року "Укрнафта" випускає власні паливні талони та картки "NAFTAКарта", що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ "Укрнафта-Постач".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

Перехід до проєктного фінансування підвищить безпеку інвесторів в житло - думка

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

Audi і Porsche відкличуть понад 60 тис. автомобілів

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

Переговори з Болгарією про закупівлю обладнання для ХАЕС-3,4 все ще тривають через її ініціативу підвищити суму угоди – нардеп

Темпи експорту зерна відстають на 5 млн тонн від минулорічних - Мінагрополітики

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА