Війна в Україні принесла виробнику Milka і чіпсів "Люкс" Mondelez додаткові витрати $143 млн
Американська компанія Mondelēz International, один із найбільших світових виробників снеків і кондитерських виробів, оцінила свої втрати та додаткові витрати у першому кварталі 2022 року через розв'язану Росією війну проти України в $143 млн (після сплати податків – $145 млн).
"У лютому 2022 року Росія почала військове вторгнення в Україну, і компанія закрила свої операції та об'єкти в Україні. У березні 2022 року серйозно постраждали два українські виробництва компанії у Тростянці та Вишгороді", – зазначається у квартальному звіті компанії увечері у вівторок.
Згідно з ним, до цієї суми увійшли $75 млн, відображених у знеціненні цих та інших активів та витрати на вихід, $44 млн – у собівартості продажу та $24 млн – у маркетингових, загальних та адміністративних витратах.
Як повідомлялося, ПрАТ "Монделіс Україна" (раніше - "Крафт Фудз Україна") входить до групи компаній Mondelēz International (США), холдинговою компанією якої є Mondelēz Nederland Services B.V (Нідерланди).
До складу компанії в Україні входять Тростянецька кондитерська фабрика (Сумська обл.) та дочірнє підприємство ТОВ "Чіпси Люкс" (Київська обл.).
З 2003-го "Монделіс Україна" керує розвитком бізнесу на ринку Молдови, з 2005 року – на ринках Білорусі, Грузії, Вірменії та Азербайджану, а з 2008 року – також на ринках Казахстану, Узбекистану, Киргизстану, Таджикистану, Туркменістану та Монголії.
Бізнес компанії в Україні станом на осінь минулого року становив понад $400 млн. Понад $200 млн "Монделіс Україна" інвестувала у розвиток бізнесу в Україні.
"Монделіс Україна" реалізує продукцію під торговими марками "Корона", Milka, "Ведмедик" Барні, Tuc, "Belvita!" Доброго ранку!", "Люкс", Halls, Dirol, Picnic та інші.