"Укрзалізниця" у вересні випустить на маршрути 9 модернізованих купейних вагонів-трансформерів

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) до кінця 2021 року планує здійснити капітально-відновлювальний ремонт 50 пасажирських вагонів, роботи тривають на власних виробничих потужностях.
Як повідомила прес-служба компанії в понеділок, від початку 2021 року УЗ відновила капітально-відновлювальним ремонтом уже сім пасажирських купейних вагонів-трансформерів, наразі вони курсують у складі поїзда №737/738 Запоріжжя-Київ. Наступну партію (дев'ять вагонів) буде випущено в рейс у вересні.
"Оновлений рухомий склад має сучасні елементи конструкції: кузов вагона, даховий кондиціонер, нові віконні блоки зі склопакетами, ролетні системи для захисту від сонця. Також у купе встановлені USB-розетки біля кожного місця, під столиками - спеціальні полички для підзарядки телефонів, купе обладнані індивідуальними системами клімат-контролю", - розповіли в компанії.
За даними УЗ, такий капітально-відновлювальний ремонт коштує 16 млн грн, що майже вдвічі дешевше за придбання нового вагона. Середня ціна нового вагона - близько 30 млн грн.
Крім того, в релізі зазначено, що спільно з виробничо-інжиніринговим підприємством "Науково-виробниче об'єднання "Ріст" УЗ розробляє концепцію оновленого плацкартного вагона. Наразі вона передбачає, що модернізований плацкартний вагон буде оздоблено шторками приватності для кожної полиці, у кожному вагоні буде встановлено пеленальні столики.
"Плацкартний вагон ще має пройти випробування та доопрацювання, після чого він зможе стати серійним варіантом для капітально-відновлювальних ремонтів у 2022 році", - зазначено в повідомленні.
Уточнюється, що "Укрзалізниця" планує випускати близько сотні модернізованих власними силами різних типів вагонів щороку, плацкартні вагони вбачає одним із пріоритетів.