12:46 28.08.2021

Фінансове становище "МАУ" максимально стабільне й ефективне, вперше за багато років компанія перебуває в діалозі з владою - CEO Дихне

2 хв читати
Фінансове становище "МАУ" максимально стабільне й ефективне, вперше за багато років компанія перебуває в діалозі з владою - CEO Дихне

Фінансове становище авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" ("МАУ") наразі максимально стабільне й ефективне: компанія платить усі поточні платежі, а з державою перебуває в діалозі, заявив агентству "Інтерфакс-Україна" CEO "МАУ" Євген Дихне.

"Ми платимо всі поточні платежі, з аеропортом "Бориспіль" перейшли на передоплату. А всі проблеми, накопичені до 2019 року, винесено за дужки. Хоча я не маю морального та юридичного права заплющувати на них очі. І, до речі, незважаючи на заяву РНБО, яку було інтерпретовано дещо в іншій манері, ніж суть проблеми, і, власне, протокольне рішення РНБО про розробку плану заходів щодо стабілізації діяльності авіаційної галузі, ми перебуваємо вперше за багато років у діалозі з владою. І профільний міністр, і всі чиновники, які приймають рішення, бачать у моїх словах і діях бажання у цивілізований спосіб урегулювати, реструктурувати, розробити план виплат. І це отримує відповідний відгук", - повідомив він.

Дихне зазначив, що "Міжнародні авіалінії України" працюють на ринку України понад 20 років, і за цей період у вітчизняній авіації нагромадився перелік питань, які не вирішувалися роками. Це фінансові та юридичні проблеми, в основі яких, на його переконання, лежать політичні, особисті, але не економічні відносини між державою і "МАУ".

"Я прийшов у "МАУ" наприкінці 2019 року. Першим моїм економічним рішенням було закриття всіх економічно нерентабельних маршрутів. Так, "під ніж" пішли Пекін, Астана, Мінськ, Бангкок. Так, були пасажири, чиї рейси було скасовано, і в нас ушестеро збільшилася кількість звернень пасажирів. Але ця дія фінансово оздоровила компанію вже на початку 2020 року. І якби не COVID-19 та Іран, ми були б суперуспішними вже у 2020 році", - повідомив CEO компанії.

За його словами, вже в першому кварталі 2020 року "МАУ" випереджала затверджений бюджет на $11 млн.

"Більше того, навіть у кризовий 2020 рік з точки зору операційних показників ми були більш ефективними, ніж багато років до цього. За цей період ми повернули пасажирам $44 млн, притому що купівлі квитків у якийсь період гострої фази пандемії було зведено до нуля. Уже в першому півріччі 2021 року EBITDA зафіксовано на рівні 1,1 млрд грн. Це результат роботи нашої команди й антикризових заходів, яких ми вжили. Чистий прибуток у першому півріччі 2021 року становить 21,7 млн грн", - додав Дихне.

Як повідомлялося, Рада національної безпеки і оборони України (РНБО) доручила уряду врегулювати ситуацію з боргами "МАУ" перед аеропортом "Бориспіль" і Державним підприємством обслуговування повітряного руху "Украерорух".

Секретар ради Олексій Данілов зазначив, що через борги перед "Украерорухом" і "Борисполем" авіакомпанія "МАУ" може припинити свою роботу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Уповноважений президента з питань санкційної політики: гадаю ЄС близький до повної відмови від ЗПГ РФ

Ліміт 150 тис. грн на перекази за перші два дні використали 2 тис. клієнтів ПриватБанку

"Укрнафта" у 2025 р. планує дослідити 800 кв. км за допомогою 3D-сейсмічних технологій

Запровадження США тарифів на українську сталь вплине на галузь, яка постраждала від російської агресії, – Свириденко

Запровадження США мита на імпорт сталі посилить проблеми сталеливарної галузі ЄС

"Укрнафта" реалізувала 1,5 мільйона літрів пального для військових зі знижкою

Мінфін відмовився підвищувати далі ставки відсікання на аукціонах за ОВДП

ФРС не бачить необхідності поспішати з подальшим зниженням ставки - Павелл

Бізнес вдруге витратить додаткові кошти на перепрограмування облікових систем через перехід на помісячну звітність - ЄБА

Міненерго США трохи підвищило прогноз ціни Brent на 2025р - до $74,5 за барель

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА