Adidas продає Reebok за EUR2,1 млрд

Німецька Adidas AG, другий за величиною у світі виробник спортивних товарів, продає бренд Reebok за EUR2,1 млрд американській компанії Authentic Brands Group.
Як йдеться у прес-релізі Adidas, основну частину суми вона отримає під час закриття операції, а інші платежі прив'язані до виконання визначених умов.
Сторони розраховують завершити операцію в першому кварталі 2022 року, і Adidas планує спрямувати основну частину коштів від продажу Reebok на заохочення акціонерів.
Adidas придбала Reebok у 2006 році разом із брендами Rockport, CCM Hockey і Greg Norman, які компанія надалі продала, виручивши загалом майже EUR400 млн.
У 2016 році Adidas запустила програму фінансового оздоровлення Reebok, яка дала змогу компанії суттєво поліпшити рентабельність. У березні 2021 року Adidas представила стратегію на період до 2025 року і тоді ж оголосила, що розглядає "стратегічні альтернативи" для Reebok.
"Продаж Reebok не вплине ні на прогнози Adidas на поточний рік, ні на цілі компанії на період до 2025 року", - йдеться у прес-релізі.
Акції Adidas додають у ціні 1,6% на торгах у четвер. Із початку поточного року їхня вартість зросла майже на 5%.
Authentic Brands Group володіє портфелем із понад 30 роздрібних брендів, включаючи Sports Illustrated, Brooks Brothers і Nine West.