Інтерфакс-Україна
12:38 15.01.2021

У ВР зареєстровано законопроект про вдосконалення ринку послуг громадського транспорту в Україні, що викорінює старі маршрутки

2 хв читати
У ВР зареєстровано законопроект про вдосконалення ринку послуг громадського транспорту в Україні, що викорінює старі маршрутки

У Верховній Раді зареєстровано законопроект №4583 "Про внесення змін до деяких законів України щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів автомобільним та міським електричним транспортом", метою якого є викорінювання старих маршруток у громадському транспорті.

"У Верховній Раді зареєстровано законопроект, мета якого - закінчити зі старими маршрутками у міському транспорті. Прийняття цього законопроекту дасть можливість нарешті вимагати від перевізників якості та залишити в минулому старі та рoзвалені автобуси", - написав міністр інфраструктури Владислав Криклій на своїй сторінці у Facebook у п'ятницю.

Він зазначив, що цей законопроект, зокрема, пропонує замість "не завжди прозорих конкурсів на маршрути" почати закуповувати транспортну послугу через ProZorro. Крім того, міста самі зможуть визначати ціну та платити за кілометри, які обслужено.

"Цим ми закінчуємо дискримінацію пільговиків, оскільки перевізник уже отримує гроші за кілометри. Ключове слово - кілометри, а не "зібрані гроші з пасажирів". Такий підхід також дасть можливість вимагати від перевізників не лише обслуговування пасажирів на комфортних автобусах, а й встановлення трекерів та валідаторів для електронної оплати", - додав міністр.

Згідно з текстом законопроекту, оприлюдненим на сайті парламенту, суспільно важливі послуги з перевезення пасажирів мають здійснюватися автобусами, пристосованими для перевезення пасажирів з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, передусім тих, які пересуваються в колісних візках.

Крім того, автобуси мають бути обладнані пристроями зовнішнього звукового інформування пасажирів з порушенням зору про номер і кінцеву зупинку маршруту, звуковими та візуальними (текстовими) системами в салоні таких автобусів для інформування пасажирів з порушенням зору та слуху про зупинки, GPS-трекерами.

"Організатор перевезень визначає тариф на проїзд з урахуванням економічно обґрунтованих витрат і обґрунтованої частини прибутку відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади. Перегляд рівня тарифів має здійснюватися у зв'язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, які не залежать від господарської діяльності перевізника, зокрема в разі зміни вартості пального більше ніж на 10%", - зазначено в документі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

АМКУ оштрафував на 2,2 млн компанію американця Піацци за придбання 14 підприємств "Укрлендфармінгу" без дозволу

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА