12:20 24.12.2020

Сума онлайн-покупок українців за 2020 рік зросла на 41% - EVO

2 хв читати
Сума онлайн-покупок українців за 2020 рік зросла на 41% - EVO

Загальна сума фізичних товарів і послуг, які придбали українці в інтернеті у 2020 році, досягла 107 млрд грн, що на 41% більше ніж минулого року.

Про це свідчать результати дослідження групи компаній EVO, поширені в четвер.

"Рік тому ми прогнозували приріст e-commerce у 2020 році в Україні на рівні 15%, пандемія його суттєво скоригувала. Безліч нових гравців з'явилися в онлайні - від міні-виробництв до кафе. Великі онлайн та офлайн-магазини та маркетплейси здебільшого посилили свої позиції", - зазначає компанія.

За даними EVO, на сьогодні майже 9% всіх покупок в Україні відбувається онлайн - на маркетплейсах, в онлайн-магазинах і соціальних мережах. У 2019 році частка e-commerce у ритейлі в Україні оцінювалася в 7%, а зріс ринок тоді на 17% на рік.

Зазначається, що за рік кількість замовлень на маркетплейсах EVO - Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua, IZI.ua і сайтах компаній Prom.ua зросла на 42%. При цьому середній чек впав на 10%.

Найбільший приріст за 2020 рік спостерігається в категорії "Медичні товари". Крім того, більшим попитом, ніж у 2019 році, користувалися товари для садівництва та городництва. До ТОП також потрапили зоотовари та продукти харчування.

За оцінками EVO, кількість онлайн-оплат за товари та послуги у 2020 році зросла на 50%. На маркетплейсах наразі приблизно 15% розрахунків - карткою у момент купівлі.

"Із такими темпами через декілька років накладений платіж готівкою за придбані онлайн-товари та оплата "на карту" втратять популярність, як менш безпечні та зручні. Важливий фактор, який стримує зростання оплат наразі, - ціна транзакцій для продавця, яка в Україні в середньому більше 2% від ціни товару. Це вчетверо більше, ніж в Європі", - йдеться в дослідженні.

Компанія очікує, що у 2021 році темпи зростання e-commerce частково збережуться і e-commerce зросте ще на третину. Цьому сприятимуть: поява безпечних способів онлайн-оплати на маркетплейсах, здешевлення доставки, швидкість і зростання якості обслуговування продавцями.

"Пандемія виштовхнула в онлайн традиційно офлайнові ніші, зокрема, ліки та продукти. У декілька разів зріс попит на доставку з магазинів та ресторанів. Навіть після пандемії, малоймовірно, що покупці відмовляться від цих зручностей", - підсумували в EVO.

EVO - українська продуктова IT-компанія, яка створює маркетплейси для онлайн-шопінгу та замовлення послуг - Prom.ua, Deal.by, Satu.kz, Bigl.ua, Kabanchik.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, IZI.ua. EVO також створила сервіс цифрових рішень для бізнесу "Вчасно", інтернет-майданчики для проведення державних і комерційних торгів та аукціонів Zakupki.Prom.ua та "Аукціони.Prom", розвиває онлайн-сервіс придбання турів - Rozetka Travel, а також "Фінтех".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Італія внесе EUR13 млн у Фонд підтримки енергетики України

МВФ погіршив прогноз росту ВВП України у 2025р на 0,5 в.п. – до 2-3%

Україна та МВФ досягли домовленості щодо сьомого перегляду програми EFF

Запаси газу в ПСГ у кінці лютого досягли історичного мінімуму – ексміністерка енергетики

За рік програми "Зроблено в Україні" понад 50 тис. підприємств і підприємців отримали держпідтримку - Шмигаль

Темпи експорту зерна в лютому на 2 млн тонн відстають від торішнього показника - Мінагрополітики

До мінімального акцизного податкового зобов’язання щодо сигарет з 1 квітня застосовуватиметься коефіцієнт 1,1

Мінфін не продовжить перехід на впровадження нових вимог до фіскальних чеків попри заклики бізнесу

Київський завод "Росинка" відновлено за $2 млн, він розпочне роботу в травні 2025р.

Частка зерна та олії в структурі експорту "Кернелу" до ЄС через втрату ринку Китаю зросла удвічі

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА