18:12 10.03.2020

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці", який розкритикував КВБЗ, покинув компанію

2 хв читати

Голова департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан покинув компанію.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"Закінчився тиждень. Його особливість - це був крайній тиждень моєї роботи у ролі ЦЛ УЗ (департамент з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів - ІФ). Всупереч непростій ситуації вдалося недопустити погіршення ситуації та забезпечити певне зростання. Головне - всі об'єктивні показники роботи господарства стали кращими", - зазначив він.

За словами Красноштана, його команді вдалося забезпечити роботу чотирьох із ТОП-5 пасажирських поїздів УЗ, налагодити сполучення між віддаленими регіонами.

"Забезпечено потужний стрибок у розвитку сполучення Україна-ЄС: обсяги перевезень тут збільшились на порядок. Дуже важливою є зміна парадигми у процесі адаптації інфраструктури до потреб маломобільних груп пасажирів", - заявив Красноштан.

При цьому він визнав, що за 4,5 роки роботи його команді не вдалося забезпечити революційні зміни для значного покращення пасажирських перевезень, водночас вони "навіть теоретично" неможливі без державної підтримки.

"Востаннє такі зміни спостерігалися під час впровадження швидкісного руху поїздів "Інтерсіті+" під час підготовки України до УЄФА Євро-2012, і головний поштовх до них був якраз із вул. Грушевського (з боку уряду - ІФ)", - наголосив Красноштан.

Водночас він не озвучив своїх подальших планів роботи.

Як повідомлялося, раніше Красноштан розкритикував продукцію та підхід до клієнтського обслуговування Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ, Полтавська обл.), заявивши, що вважає ненадійною продукцію заводу, відзначив ненадійність дизель-поїздів ДПКр, зокрема через неякісне збирання, та звинуватив завод у фальсифікації, заявивши, що КВБЗ спробував "прикрутити до вагону 2009 року випуску табличку з роком випуску 2019 і поставити старий вагон під виглядом нового".

Пізніше глава Мінінфраструктури Криклій під тиском президента Зеленського зобов'язався закупити три дизель-поїзди і 90 пасажирських вагонів виробництва КВБЗ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Київтеплоенерго" усунуло пошкодження тепломережі на просп. Академіка Глушкова

Держдеп США оголосив про запровадження санкції щодо організацій і суден, пов'язаних із нафтохімією Ірану

Частка імпортованих вогнезахисних матеріалів зменшилась з 80% у 2016 до 20% у 2024 – "Ковлар Груп"

ЄС та Україна працюватимуть над прискоренням впровадження вільної зони торгівлі – єврокомісар Шефчович

Україна у 2024 році втратила 10 ГВт енергопотужності, з яких вдалося відновити 5 ГВт – глава Міненерго

Україні важливо зберегти добросусідські відносини і режим вільної торгівлі з ЄС – міністр агрополітики

ФАО у 2025р. має намір підтримати 406,9 тис. українських фермерів

САП направила до суду справу про заволодіння зерном Миронівського інституту пшениці на 23 млн грн

Підземну школу у Дніпровському районі Києва планують добудувати у 2025р

За останніми оцінками відновлення України коштуватиме приблизно 500 млрд євро - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА