Інтерфакс-Україна
16:14 14.02.2020

"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

2 хв читати
"Укрзалізниця" запустила концептуальний прототип нового сайту, планує запустити низку профільних порталів для пасажирів, вантажовідправників тощо

"Укрзалізниця" запустила прототип нового корпоративного сайту, виконаний у фірмовому стилі компанії та адаптований під усі пристрої, повідомила компанія на сайті.

Новий сайт також враховує потреби осіб із вадами зору.

Усі роботи з розробки сайту виконали IT-фахівці "Укрзалізниці". При цьому буде доступна англійська версія сайту, створено розділи з ключовими проектами, конкурсами та репозиторій із бібліотекою документів компанії.

За словами члена правління "Укрзалізниці", куратора проекту Марчіна Целеєвського, слова якого наводить прес-служба, цей сайт стане прототипом майбутнього корпоративного веб-ресурсу компанії. Він розвиватиметься з урахуванням побажань і зворотного зв'язку від користувачів.

"Наша мета - створити єдиний інформаційний портал для користувачів послуг "Укрзалізниці" з простою, зрозумілою структурою та навігацією. Усі сервіси будуть згруповані за чітким та предметним позиціонуванням, а користувачам запропоновано зручний зворотний зв’язок. Наші клієнти мають відчути, що залізниця йде їм на зустріч, стає відкритою, зрозумілою та зручною", - зазначив він.

На новому сайті також реалізовано зручний, на думку компанії, модуль для купівлі квитків.

"Це найпопулярніша опція, якою користуються відвідувачі сайту "Укрзалізниці", тому вона була винесена на стартову сторінку", - зазначив Целеєвський.

Надалі, крім корпоративного веб-сайту, "Укрзалізниця" планує запустити портали для пасажирів, вантажовідправників, оператора системи розподілу е/е і центру сертифікації електронних ключів, а також портал, присвячений роботі і кар'єрі на залізничному транспорті.

"Усі ці веб-сайти будуть виконані в єдиному дизайні, відповідно до брендбуку "Укрзалізниці", зі створенням особистих кабінетів користувачів та marketplace платформ", - додав Целеєвський.

Компанія запропонувала користувачам протестувати новий сайт, оцінити зручність його використання, навігацію, дизайн та адаптовані рішення. Побажання і зауваження можна надсилати до компанії для подальшої обробки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Житлова підтримка людей та відновлення регіонів є пріоритетом програм Мінрозвитку на 2026 рік

АМКУ оштрафував на 2,2 млн компанію американця Піацци за придбання 14 підприємств "Укрлендфармінгу" без дозволу

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА