Alibaba встановила рекорд продажу у День самотніх людей - понад $38 млрд

Китайська компанія Alibaba Group Holdings Ltd. встановила новий рекорд продажу у День самотніх людей (або День холостяків), який відзначається у КНР щорічно 11 листопада.
За підсумками 24-годинної акції було реалізовано товари на суму понад 268 млрд юанів ($38,3 млрд). Покупцями виступили, за попередніми оцінками, приблизно півмільярда людей і з КНР, і з усього світу.
Менше ніж за 90 хвилин із моменту старту розпродажу обсяг продажу на платформах Alibaba досяг 114 млрд юанів ($16,3 млрд), що становить більше ніж половину продажу за весь день роком раніше, зазначає агентство Bloomberg.
11 листопада 2018 року було реалізовано товари на загальну суму 213,5 млрд юанів ($30,7 млрд), що на 27% перевищило показник попереднього року.
У День холостяків продано більше товарів, ніж за п'ять днів американського марафону продажу з Дня подяки до кіберпонеділка (цього року цей період триватиме з 28 листопада до 1 грудня).
День одиноких людей (або День холостяків) - не зовсім традиційне китайське свято. За даними видання китайської компартії "Женьмінь Жибао", студенти КНР придумали його в 1990-ті роки на противагу Дню святого Валентина. Дату 11 листопада було обрано не випадково - на думку китайців, які вірять у магію цифр, число 11.11 нагадує "голі гілки" - так у Китаї називають одиноких чоловіків і жінок.
Alibaba влаштовує масштабний розпродаж 11 листопада з 2009 року. Незважаючи на те, що за нею цю традицію підхопили компанії-конкуренти, включаючи JD.com, розпродаж у День самотніх людей асоціюються саме з Alibaba.