"Укрзалізниця" має намір розвивати послугу з ремонту та обслуговування приватних локомотивів

АТ "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) має намір активно розвивати послугу з ремонту та обслуговування приватних локомотивів як окремий вид бізнесу, повідомила прес-служба УЗ із посиланням на директора з розвитку бізнесу компанії Андрія Рязанцева.
"За нашими оцінками, тяговий приватний парк нараховує 2,5 тис. одиниць, з яких 996 локомотивів допущені на магістральні залізниці для вивезення промислових вантажів до станцій, а вдвічі більше задіяно в маневровій роботі локомотивів УЗ. Решта використовується всередині підприємств чи кар'єрів. Цей парк на сьогодні ремонтують власники в різних умовах, частину - на наших заводах, частину - деінде. Саме тому ми бачимо потенціал для бізнесу - пошук замовлень для наших локомотиворемонтних заводів. Тим більше, що наші заводи спеціалізуються на ремонті не лише локомотивів, а й вузлів до них", - сказав він за підсумками зустрічі з найбільшими власниками приватного тягового рухомого складу і директорами локомотиворемонтних заводів.
Як зазначено в повідомленні, "Укрзалізниця" під час зустрічі представила учасникам ринку повний перелік робіт, послуг і товарів, які заводи товариства можуть надати клієнтам. При цьому керівники ремонтних заводів представили свої можливості та спеціалізацію.
"Бачимо попередню зацікавленість клієнтів у таких послугах. "Укрзалізниця" задекларувала готовність стати більш гнучкою щодо ціноутворення та максимально клієнтоорієнтованою. Особлива увага буде до якості проведених ремонтів і технічного обслуговування. "Укрзалізниця" готова сідати за стіл переговорів і домовлятися із замовниками про взаємовигідні умови співпраці. Кожен клієнт важливий для "Укрзалізниці", - додав Андрій Рязанцев.
До складу "Укрзалізниці" нині входять три локомотиворемонтні заводи: Львівський локомотиворемонтний завод, Дніпропетровський тепловозоремонтний завод і Запорізький електровозоремонтний завод.
Як наголошує УЗ, зазначені заводи мають повний цикл усіх видів обслуговування та ремонтів, сертифікати на всі види робіт, матеріально-технічну базу, а також власні лабораторії та випробувальні центри.