Обсяги продажу йогуртів у США падають на тлі зростання різноманітності на прилавках

Бум продажу йогуртів у США зійшов нанівець, попри різке збільшення асортименту, пише The Wall Street Journal.
В американських супермаркетах на полицях у середньому є близько 306 різних сортів йогурту, за інформацією маркетингового агентства Acosta. Це на 4% більше, ніж у 2015 році.
Водночас загальний обсяг продажу йогуртів у Штатах знизився на 6% за 12 місяців по лютий 2019 року, свідчать дані Nielsen. Зокрема, обсяги продажу грецького йогурту, поява якого значною мірою сприяла зростанню обсягів продажу цього продукту, впали на 11%.
За словами директора з маркетингу компанії Chobani Пітера Макгіннеса, виробники йогуртів випустили надто багато нових смаків і видів, тим самим власноруч підірвавши ринок.
Із ним згоден гендиректор General Mills Джеф Гарменінг. Його компанія планує позбутися найменш перспективних активів, і саме бренди йогуртів є першими в черзі на продаж, заявив він.
Водночас деякі сорти йогуртів набувають дедалі більшого поширення. Серед них жирніший ісландський йогурт, відомий як "скір", - за даними Nielsen, обсяги продажу такого йогурту зросли на 23% торік.
Також високий попит на різні варіанти йогуртів на основі кокосового, мигдального або іншого рослинного молока. Вони містять менше цукру, а саме цей чинник, на думку аналітиків і керівників компаній, змушує споживачів відмовлятися від традиційних йогуртів.