19:44 13.03.2019

Маріупольський порт втратив 33% флоту в результаті будівництва Керченського мосту

2 хв читати
Маріупольський порт втратив 33% флоту в результаті будівництва Керченського мосту

Маріупольський порт втратив 33% свого флоту і до 140 тисяч тонн експортної металопродукції на місяць унаслідок будівництва моста через Керченську протоку та наступного обмеження проходу суден, висота яких становить 33 метри і більше, повідомляється на сторінці Міністерства з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб (МінТОТ) у соцмережі Facebook.

"У результаті будівництва Керченського мосту Росія обмежила прохід суден по висоті: відтепер судна типу Panamax не можуть проходити через канал. Паралельно з обмеженнями руху суден, зараз міліє і замулюється дно. Через невдалу конструкцію Керченського моста важко спрогнозувати все, що відбувається під водою", - зазначив міністр з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб (МінТОТ) Вадим Черниш під час візиту до Маріуполя.

При цьому він зазначив, що, незважаючи на блокаду РФ Керченської протоки, Маріупольський порт продовжує працювати й залишається одним із стратегічно важливих підприємств міста. Максимальні потужності порту дозволяють здійснювати перевалку вантажу до 21 млн тонн на рік, але після агресії РФ на сході України потужності порту знизилися майже втричі.

"Для того, щоб поліпшити ситуацію в портах Маріуполя і Бердянська, тепер обговорюється кілька можливостей. Одна з них - використання внутрішніх фінансових ресурсів, які могли б залишалися в портах. Не менш важливим фінансовим ресурсом є додаткові кошти ЄС", - розповів міністр.

Він також зазначив, якщо змінюватиметься характер вантажів, і коли запрацює зерновий термінал, завершення будівництва якого очікується цього року, варто організувати перекваліфікацію працівників порту.

"Також є принципове рішення щодо виділення додаткових коштів на фінансування інфраструктурних проектів, які сприятимуть роботі порту. Це забезпечить таку логістичну схему, яка задіє кілька видів транспорту: залізничний, автомобільний і морський для того, щоб регіон мав і сировину для підприємств, і також відвантажували готову продукцію. Кілька таких узгоджених рішень буде прийнято разом з іноземними партнерами", - додав В.Чернишов.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Місія МВФ щодо 6-го перегляду програми EFF розпочала роботу в Києві

Шмигаль і Боррель обговорили подальшу співпрацю з ЄС і розвиток українського ОПК

Ощадбанк за час війни збільшив кредитування агросектору втричі

Українській металургії потрібні рівні умови для конкуренції на ринку ЄС - топменеджер "Метінвесту"

Утримати активність ринку житла девелоперам допоможе клієнтоорієнтованість - думки

Підвищення облікової ставки до 14% у грудні-2024 очікують два члени КМП НБУ проти восьми за її збереження 13%

Подорожчання яєць спричинене сезонним фактором і підвищенням собівартості виробництва - перший заступник міністра агрополітики

Лише 15% заявлених черг у житлових проєктах від початку війни введено в експлуатацію без затримок - "ЛУН"

Кабмін передбачив по 100 млн грн додаткового фінансування для УКФ і УІК у проєкті держбюджету-2025 до другого читання

Реальні зарплати в Україні до кінця 2024 р. перевищать довоєнний рівень - НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА