14:23 31.05.2018

"Укрзалізниця" планує реконструювати станцію "Білгород-Дністровський" до літа 2019 р.

2 хв читати
"Укрзалізниця" планує реконструювати станцію "Білгород-Дністровський" до літа 2019 р.

 ПАТ "Укрзалізниця" має намір реконструювати станцію "Білгород-Дністровський" до червня 2019 року, йдеться в повідомленні компанії.

На думку залізничників, це допоможе збільшити її пропускну спроможність і перевозити більшу кількість відпочиваючих.

"Ми спостерігаємо щорічне збільшення пасажиропотоку в літній період в напрямку курортів Затоки. На жаль, поки що пропускна спроможність станції "Білгород-Дністровський" обмежена через застарілу інфраструктуру. Тому було ухвалено рішення до початку наступного сезону літніх перевезень її реконструювати", - цитується в повідомленні в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниці" Євген Кравцов.

За його словами, роботи будуть проводитися поетапно - на першому етапі буде реконструйована "острівна" платформа і пов'язана з нею інфраструктура, а саме водогін, освітлення, дороги № 2 і № 3. На другому етапі буде реконструйована "берегова" платформа і пов'язана з нею інфраструктура. Потім будуть проведені роботи з облаштування вантажно-розвантажувального майданчика замість демонтованої під час реконструкції "берегової" платформи.

На четвертому етапі планується виконати роботи з реконструкції колії № 7 з її електрифікацією і реконструкцією вантажно-розвантажувальних шляхів № 8, 9, 10, а також стрілочних переводів, прилеглих до цих колій. На п'ятому етапі будуть виконані роботи з облаштування і електрифікації колій для відстою пасажирських поїздів і електропоїздів. На шостому етапі буде виконуватися капітальний ремонт інфраструктури для збільшення переробної спроможності станції.

За даними "Укрзалізниці", у зв'язку з обмеженням колійного розвитку на станції "Білгород-Дністровський" сьогодні можливе одночасне прийняття тільки двох пасажирських поїздів за умови відсутності в зазначений період поїздів приміського сполучення.

Крім того, на станції "Білгород-Дністровський" є тільки дві пасажирські платформи: одна довжиною 287 м (10 вагонів), друга - 208 м (8 вагонів), що унеможливлює курсування пасажирських поїздів за схемою понад 10 вагонів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Українські борошномели скаржаться на складності із закупівлею пшениці - аналітики

Банк Кредит Дніпро у вкладеннях в цінні папери зберігатиме пріоритет за ОВДП

Угорщина наполягає на гарантіях щодо переговорів про транзит газу через Україну

Експорт української пшениці пожвавився, ціни на внутрішньому ринку не відстають від світових - аналітики

Для понад 10 млн громадян пенсії підвищаться на 11,5% в результаті індексації з 1 березня – Шмигаль

Кредитний портфель банку "Кредит Дніпро" у 2024р збільшився вдвічі – голова правління

Загальні втрати агросектору від вторгнення РФ оцінюються в $80 млрд – міністр агрополітики

Аеропорт Кишинева у 2025 р. планує зростання пасажиропотоку на 21%

Рішення щодо перспектив автономних торговельних заходів прийматиметься з урахуванням ситуації в Україні – польський міністр

"Укренерго" закликає бізнес підключати до енергосистеми власні резервні генеруючі установки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА