МЕРТ не використовуватиме для туризму затверджений Кабміном новий бренд України
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ) продовжить використовувати для туристичної галузі айдентику "Ukraine-It's all about U", затверджену в 2013 році, замість прийнятого 10 травня Кабінетом Міністрів бренда "Ukraine NOW", повідомив радник міністра економічного розвитку Іван Ліптуга.
"Стейкхолдери (нового бренда - ІФ) не визначені. Туризм, як найгучніший рупор у брендингу територій, має вже свою фундаментальний брендбук і айдентику, прийняту в 2013 році, яку використовують на всіх виставках протягом останніх 5 років. "Ukraine-It's all about U"- зареєстрована торгова марка, перебуває на балансі та в управлінні... Мінекономрозвитку і буде надалі використовуватися для просування Національного туристичного продукту України", - написав І.Ліптуга на своїй сторінці у Facebook.
За його словами, новий бренд України "Ukraine NOW" може використовуватися в сфері інвестицій та експорту, проте "потрібно запитати причетних до просування експортного та інвестиційного потенціалу країни на міжнародній арені, чи планують вони використати цю айдентику в своїх сферах".
"Через місяць ніхто вже не згадає про нову прийняту айдентику, окрім тих, на чиї плечі ляже завдання подальшого її впровадження в життя. І лише від цих людей залежатиме, наскільки це життєздатний проект і чи хороший він", - зазначив радник міністра економічного розвитку .
Як повідомлялося раніше, затверджений урядом бренд становить собою напис "Ukraine NOW" (слово "Ukraine" без кольорової заливки, слово "NOW" у жовтій заливці, а також у кінці напису символ у синьому колі, який може змінюватися ситуативно).