13:25 28.03.2018

Наказ про підвищення тарифів на пасажирські залізничні перевезення буде видано після погодження МЕРТ і низки організацій

2 хв читати
Наказ про підвищення тарифів на пасажирські залізничні перевезення буде видано після погодження МЕРТ і низки організацій

 Наказ Міністерства інфраструктури про підвищення тарифів на залізничні пасажирські перевезення на 12% із 1 квітня та 1 жовтня ще перебуває на погодженні у низці органів.

Як нагадали агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі Мінінфраструктури, з метою реалізації рішення уряду, яким затверджено консолідований фінансовий план ПАТ "Укрзалізниця" на 2018 рік, підготовлено проект наказу міністерства щодо поетапної індексації тарифів на перевезення пасажирів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні в 2018 році.

Ініціатива щодо підвищення тарифів належить ПАТ "Укрзалізниця".

У міністерстві зазначили, що його глава Володимир Омелян наполягав і наполягає на тому, що підвищення тарифів має відбуватися одночасно з підвищенням якості послуг.

"Якість перевезень, і пасажирських, і вантажних, має бути на першому місці. Підвищувати тарифи без поліпшення сервісу - неправильна тактика. Водночас Міністерство інфраструктури розуміє аргументацію ПАТ "Укрзалізниця" і готове підтримати пропозицію товариства щодо підвищення тарифів на пасажирські перевезення з вимогою кардинальної зміни якості самих перевезень", - наголосив міністр інфраструктури.

У коментарі агентству в міністерстві уточнили, що видання наказу Мінінфраструктури відбувається за процедурою, визначеною законодавством, що передбачає значну кількість погоджень документа, зокрема з профспілками.

Індексацію тарифів планується здійснити в усіх категоріях поїздів і вагонів (окрім вагонів 1-го класу потягів Інтерсіті+), що курсують територією України. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у вагонах 2-го класу швидкісних потягів Інтерсіті+ та вагонах 1-го та 2-го класів швидкісних потягів Інтерсіті залишається незмінним з моменту створення швидкісного руху в 2012 році. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні в усіх типах вагонів (окрім СВ і Інтерсіті+) - із жовтня 2014 року.

З моменту останньої індексації тарифів (жовтень-2014) фактичний індекс споживчих цін сягнув 192,2%, індекс цін виробників промислової продукції - 206,3%. В умовах прогнозу на 2018 рік без індексації тарифів для приведення пасажирських перевезень у внутрішньому сполученні до рівня беззбитковості (нульової рентабельності) тарифи на перевезення необхідно було б підвищити більш ніж удвічі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Обіцяні G7 та ЄС кошти Україні від російських активів не зменшують розміру українських претензій до РФ у судах - міністр юстиції

Сформовано наглядову раду "Енергоатому"

Запуск механізму кешбеку за програмою "Купуй українське" заплановано на початок вересня

Малий і середній бізнес може отримати грант на розвиток власного експорту в сумі до EUR40 тис. - Мінекономіки

АМКУ дозволив "Укрнафті" отримати в управління активи "Татнафти"

Консультативна рада Мінекономіки запропонувала створити економічні кластери в західних областях України для розвитку промисловості

Рада прийняла за основу законопроєкт про реформу промислового забруднення - Железняк

Напрацьовуються рішення щодо забезпечення скрапленим газом вразливого населення прифронтових територій Харківщини - Мінреінтеграції

Крос-курси основних світових валют 20 червня на 16.01

Офіційні (облікові) курси банківських металів на 21 червня - НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА