Інтерфакс-Україна
15:36 27.02.2018

"Київпастранс" розглядає три варіанти маршрутів за проектом "трам-трейн" у Києві

2 хв читати
"Київпастранс" розглядає три варіанти маршрутів за проектом "трам-трейн" у Києві

КП "Київпастранс" має намір розробити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) щодо проекту реконструкції транспортної мережі швидкісного колійного транспорту для з'єднання районів лівобережної та правобережної частин Києва ("трам-трейн") із запланованим введенням в експлуатацію в 2020 році.

"Привабливість системи швидкісного колійного транспорту "трам-трейн" полягає в тому, що буде організований наземний безпересадочний маршрут, без транспортних дорожніх пробок, який з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва, пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, де найбільша щільність робочих місць, залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, поза метрополітеном", - пояснюється в оголошенні "Київпастрансу" в газеті "Хрещатик" від 27 лютого.

Згідно з ним, в ТЕО розглядається три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з використанням чинної інфраструктури Борщагівської і Троєщинської лінії швидкісного трамвая з Київським залізничним кільцем.

Перший маршрут: від ул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещіна-2, по Південного півкільця міської електрички через житловий масив Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі з.п. Північна (ст. Київ-Пас.), далі за лінією легкоколійного транспорту до ст. Кільцева дорога, з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.

Другий маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещіна-2, по Південному півкільцю міської електрички через житловий масив Березняки, через Караваєві дачі із заїздом у депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Третій маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещіна-2, по Південному півкільцю міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Як вказується в оголошенні, "трам-трейн" не потребує нових трамвайних і залізничних колій, потрібно тільки об'єднати наявну інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: колії Троєщинського швидкісного трамвая, залізничних колій, по яких зараз курсує міська електричка та шляхи Борщагівського швидкісного трамвая.

Громадські слухання щодо ТЕО відбудуться через 30 днів від дати публікації оголошення КП "Київпастранс" у газеті "Хрещатик".

Як повідомлялося, на початку січня 2018 року генеральний директор Київського інвестиційного агентства Олег Містюк в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив, що Київ готує проект "трам-трейн" на $160-200 млн, щоб запропонувати його фінансування Міжнародної фінансової корпорації (IFC) з Групи Світового банку.

"До кінця весни вже буде повноцінне ТЕО "трам-трейн", з яким вже можна звертатися до "Укрзалізниці" для отримання згоди на використання її залізничних колій у Києві, а потім - до кредитного комітету IFC за $160-200 млн (велика частина коштів піде на закупівлю рухомого складу)", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

О.Містюк зазначив, що наприкінці 2017 року був підписаний відповідний меморандум з IFC.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Свириденко: закликаємо партнерів надати пропозиції кандидатур до наглядових рад, розглянемо залучення міжнародних аудиторів

"Ліси України" завершило програму президента "Зелена країна" із висадки 1 млрд дерев

ДТЕК вперше поставив 160 тис. куб м LNG з США в Литву

Держбанки Сенс та Укрексім спрямовують прибутки на свою капіталізацію без сплати дивідендів в бюджет – Мінфін

Площі посіву озимого жита під врожай-2026 менші за торішні - Мінекономіки

"Енергоатом" планує відновити і збільшити проєктну потужність ХАЕС-2 до 1040 МВт після ремонту турбіни

Економічне зростання ЄС спостерігається на тлі значної невизначеності - член ЄК з економіки

Американська Chevron вивчає можливість купівлі зарубіжних активів ЛУКОЙЛу

"Укрзалізниця" має в 5 разів більше електровозів ніж тепловозів – голова правління

НАБУ пропонує Нацбанку та Раді запровадити облік ввезення готівкової валюти в Україну

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА