Carlsberg інвестує в штучний інтелект для створення нових сортів пива і контролю якості

Данська пивоварна компанія Carlsberg інвестує мільйони євро в дослідження в сфері штучного інтелекту (ШІ), розраховуючи використовувати технологію для розробки нових видів пива і контролю якості продукції, пише Financial Times.
Партнерами компанії виступають Microsoft і два університети. Технологія передбачає аналіз напоїв за допомогою ШІ і різних сенсорів, що розпізнають смак і аромат напоїв.
За словами співробітника дослідницької лабораторії Carlsberg Йохена Форстера, використання технології допоможе на третину скоротити час створення нового смаку пива, що зараз становить від 9 до 24 місяців. На сьогодні запахи і смакові особливості напоїв визначають спеціальні експерти методами хроматографії і спектрометричного аналізу, і кожна проба триває кілька годин.
Carlsberg інвестує в дослідження 28 млн данських крон ($4 млн), ще 18 млн крон надасть державний фонд Innovation Fund Denmark.
Й.Форстер зазначив, що технологію можна використовувати не лише в пивоварній галузі, але й у виробництві продуктів харчування і ліків. Крім того, сенсори в поєднанні з ШІ здатні визначати вміст забруднювальних речовин у воді, ґрунті атмосфері.
Carlsberg, заснована в 1847 році, є четвертим за величиною виробником пива в світі. Компанія є лідером російського ринку з часткою 31,8% у фізичному вираженні (за підсумками першого півріччя 2017 року). У портфелі брендів понад 500 торгових марок, зокрема Carlsberg, Tuborg, Holsten, Kronenbourg тисяча шістсот шістьдесят чотири, "Балтика", Grimbergen і сидр Somersby.