19:13 06.12.2017

Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

2 хв читати
Суд ЄС дозволив преміальним брендам блокувати продаж у Європі через Amazon та eBay

Європейський суд (вища судова інстанція ЄС) у середу підтримав люксові бренди, дозволивши їм обмежувати онлайн-продаж товарів у Європейському Союзі через такі платформи, як Amazon.com Inc. і eBay Inc.

Як зазначається в рішенні суду, такі дії не є порушенням антимонопольного законодавства ЄС, якщо кінцевою метою є захист іміджу бренда та збереження сприйняття його продукції як предметів розкоші.

"Якість люксових товарів є не просто результатом їхніх матеріальних характеристик, а й привабливості та престижного іміджу, що надає їм ореолу розкоші, - наголошується в рішенні Європейського суду. - Цей ореол є важливим аспектом таких товарів, даючи змогу споживачам відрізняти їх від інших аналогічних товарів".

Це рішення може вплинути на десятки антимонопольних розглядів у Європі, пов'язаних із тим, що виробники намагаються обмежити розповсюдження своїх товарів, повідомляє Financial Times.

Прецедентним став спір американського виробника косметики та парфумерії Coty Inc. і німецького рітейлера Parfumerie Akzente GmbH, який продає продукцію Coty (зокрема марки Calvin Klein, Marc Jacobs і Chloe) через Amazon. Coty подала позов до німецького суду, в якому стверджувалося, що така практика заборонена за умовами договору. Німецькі судді передали справу до Європейського суду.

Coty схвалила рішення суду, Parfumerie Akzente позитивно оцінила його, оскільки воно вносить ясність у відносини сторін. Водночас представники лобістських організацій, учасниками яких є Amazon та eBay, стверджують, що через такий підхід ситуація для споживачів погіршиться, а конкуренція в галузі знизиться, пише The Wall Street Journal.

Тим часом у США поки що продовжує діяти правова концепція першого продажу, яка обмежує права виробників люксових товарів після продажу продукції оптовим компаніям і реселерам.

На європейські компанії, зокрема на конгломерати Louis Vitton Moët Hennessy (LVMH), Kering Co. і Cie. Financiere Richemont SA, припадають 70% світового продажу преміальних товарів. Такі компанії відкривають власні онлайн-магазини або працюють через спеціалізовані інтернет-платформи для преміальних брендів, зокрема Net-a-Porter.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Експорт української пшениці пожвавився, ціни на внутрішньому ринку не відстають від світових - аналітики

Для понад 10 млн громадян пенсії підвищаться на 11,5% в результаті індексації з 1 березня – Шмигаль

Кредитний портфель банку "Кредит Дніпро" у 2024р збільшився вдвічі – голова правління

Загальні втрати агросектору від вторгнення РФ оцінюються в $80 млрд – міністр агрополітики

Аеропорт Кишинева у 2025 р. планує зростання пасажиропотоку на 21%

Рішення щодо перспектив автономних торговельних заходів прийматиметься з урахуванням ситуації в Україні – польський міністр

"Укренерго" закликає бізнес підключати до енергосистеми власні резервні генеруючі установки

Близько 800 виробників працюють над інноваціями в галузі оборони

Shell повідомила про зростання світового ринку ЗПГ у 2024 році всього на 3 млн тонн

Шмигаль про угоду щодо критичних мінералів: Україна обговорює із США можливість інвестфонду з внесками 50 на 50

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА