17:33 09.12.2024

Мережа супермаркетів "КОЛО" концентрується на системах накопичення електроенергії - CEO

2 хв читати

ТОВ "Арітейл", що розвиває мережу продуктових магазинів "КОЛО", як системні рішення для автономного енергоживлення об'єктів концентрується на системах накопичення, повідомив CEO мережі "КОЛО" Денис Здоренко агентству "Інтерфакс-Україна".

"З досвіду ми переконалися, що генератори - не є оптимальним рішенням для нашої мережі, зважаючи на формат магазинів, більшість з яких - це невеликі за розміром об'єкти, що мають нечисленні команди, тому контролювати роботу генераторів, заправляти, обслуговувати їх, як це роблять електрики або технічна служба у великих супермаркетах, для наших команд фізично складно. Ба більше: ми відповідально підходимо до питання комфорту для наших клієнтів і мешканців житлових комплексів, де працюють магазини "КОЛО". Шум і викиди від генераторів - це ще один привід відмовитися від такого рішення і шукати кращі варіанти для мережі", - пояснив Здоренко.

Він повідомив, що після аналізу було ухвалено рішення спробувати працювати з батарейними системами накопичення електроенергії. Зараз такими рішеннями забезпечили майже всі магазини мережі.

"Ми закуповуємо накопичувачі електроенергії батарейного типу різної ємності, залежно від того, який це за розміром магазин, які в нього обсяги споживання, якого типу обладнання працює на об'єкті тощо", - пояснив Здоренко.

Ще одне стратегічне рішення, яке було опрацьовано одразу після перших відключень - це аудит споживання електроенергії всього обладнання мережі "КОЛО".

"Це був тривалий і трудомісткий процес, але дозволив нам критично подивитися на процес енергоефективності. Аудит переконав нас замінити всі холодильники мережі на більш сучасне та економне обладнання, наприклад, холодильники-гірки (регали). Це агрегати, в яких зберігається молочна продукція, гастрономія та подібні категорії - таке, що потребує постійного охолодження", - розповів Здоренко.

Також у мережі оптимізували кількість товарів із коротким терміном зберігання в категорії молочних продуктів і гастрономії, збільшили частоту поставок і прагнуть забезпечити магазини продуктами з більш тривалим терміном зберігання (наприклад, якщо молоко, то ультрапастеризоване).

"Незважаючи на сьогоднішню проблематику, ми не плануємо зменшувати обертів, не плануємо зупинятися з розширенням мережі та продовжуватимемо інвестувати в енергозабезпечення та енергоефективність наших об'єктів", - повідомив він.

За 2024 рік компанія відкрила 21 новий магазин у Київській та Одеській областях. На сьогоднішній день компанія обслуговує понад 60 тисяч гостей щодня в 246 магазинах "КОЛО".

ТОВ "Арітейл" створено 2017 року, статутний капітал 8 млн грн, кінцевий бенефіціар Геннадій Буткевич. Згідно з даними опендатабот, компанія за 2023 рік отримала дохід у 2,4 млрд грн, чистий збиток 10,1 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

СЕО "ArcelorMittal Кривий Ріг" закликав міжнародних партнерів створити СП з АМКР для розвитку видобутку копалин у регіоні

Агрохолдинг "Агро-Регіон" розпочав весняно-польові роботи, відзначає дефіцит вологи

Експорт зерна за першу декаду березня перевищив 1 млн тонн - Мінагрополітики

ОТП планує збільшити продаж ОВДП населенню мінімум удвічі

Голова МЗС Великої Британії обіцяє розблокувати $3 млрд заморожених коштів від продажу ФК "Челсі" для передачі Україні - ЗМІ

МХП за 2 роки планує зайняти 2,5% ринку ковбас із курятини

Фокус ОТП Банку в 2025 р.: розширення лінійки партнерських програм для бізнесу й кредитних продуктів для населення

Україна за I півріччя 2024/25 МР експортувала понад 400 тис. тонн цукру

Ударами по газовій інфраструктурі України РФ хоче добитися повернення транзиту – ексочільник "Нафтогазу" Коболєв

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА