StarLightMedia планує запуск HD-мовлення в 2020 р. і очікує кодування супутникового сигналу
Медіа-група StarLightMedia готується до запуску HD-версії телеканалів на початку 2020 року, зазначається в повідомленні групи.
Для цього вже запущено процес оновлення технічної бази і ведуться переговори з провайдерами та операторами ринку.
"Запуск HD-версії каналів в оперативні терміни - дуже важливий етап як реалізації стратегії нашої медіа-групи, так і розвитку ТВ-ринку в Україні в цілому. Це дасть глядачеві можливість отримати якісніше зображення на своїх екранах, а нашим партнерам на ринку - запропонувати своїм клієнтам більшу цінність порівняно з безкоштовним ефірним мовленням. Перехід на HD-версії дає можливість провайдерам, які використовують сучасні технології, залучати нових абонентів і тим самим сприяти зростанню ринку", - вважає директор дивізіону Digital і PayTV Юлія Трибушна.
Паралельно із запуском HD-версій телеканалів у медіа-групі розв’язують ще одне важливе для ринку завдання - посилено працюють над кодуванням супутникового сигналу.
"Наша мета - зблизити старт цих двох подій так, щоб ефект для глядачів був максимально відчутний", - зазначає, в свою чергу, комерційний директор дивізіону Digital і PayTV StarLightMedia Микола Фаєнгольд.
Як повідомлялося, наприкінці листопада 2018 року медіа-група повідомила про зміну організаційної структури на дивізіональну з об'єднанням у дивізіони: "Мовлення", "Виробництво", "Новини" з метою більшого партнерства між компаніями групи, а також об'єднання інших підрозділів у центри експертиз.
Згідно з даними на сайті медіа-групи, в 2018 році її частка телеперегляду на українському ринку перевищувала 28%, що на третину більше, ніж у найближчого конкурента.
Медіа-група SLM перебуває під управлінням створеної українським бізнесменом Віктором Пінчуком міжнародної інвестиційно-консалтингової компанії EastOne LLC. До групи входять, зокрема, телеканали СТБ, ICTV, "Новий канал", М1, М2, QTV.