"Шахтар" хоче заробляти на бренді клубу всередині України - гендиректор

Футбольний клуб "Шахтар" хоче сьогодні так використати свій бренд в Україні, щоб заробляти на ньому й отримувати значну частину доходів усередині країни, зазначає генеральний директор клубу Сергій Палкін.
"У нас сьогодні в Україні дуже серйозний бренд із точки зору впізнаваності. Тепер треба так управляти цим брендом в Україні, щоб почати заробляти гроші, отримувати прибуткову частину саме з українського ринку. Не від Ліги чемпіонів, трансферів футболістів за кордон, не від продажу телевізійних прав за кордон, а саме в Україні", - сказав він в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
Палкін зазначив, що це непросте завдання, але клуб має певні ідеї, і зараз зі всесвітньо відомою компанією Interbrand триває робота над тим, як використати ім'я "Шахтаря" для отримання доходів усередині країни.
"І заробляти не за рахунок того, що пов'язано безпосередньо з футбольними матчами, конкретно з футболом, а розвивати біляфутбольні теми. Ми розробляємо таку стратегію, думаю, що найближчим часом представимо її президентові клубу", - розповів гендиректор "Шахтаря".
За його словами, в клубі хочуть цим і диверсифікувати ризики з точки зору того, що колись команда може не потрапити до Ліги чемпіонів. "Щоб ми не лише залежали від коштів за виступ у Лізі чемпіонів, а щоб у нас з'явилися істотна прибуткова частина всередині України", - пояснив Палкін.
Повний текст інтерв'ю Сергія Палкіна буде розміщено на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".