12:08 22.06.2016

Горілчаний бренд з України – знову в трійці кращих у світі

2 хв читати
Авторитетне британське видання Drinks International опублікувало новий рейтинг найбільш продаваних горілчаних брендів світу в 2015 році – Millionaires Club (Клуб мільйонерів). У список найбільших у світі виробників алкоголю увійшли тільки ті бренди, рівень продажів яких склав мінімум один мільйон дев’ятилітрових кейсів. Позиція торгової марки в топ-листі рейтингу залежить від кількості проданої продукції за рік. За підсумками 2015 року міжнародний бренд з України "Хортиця " четвертий рік поспіль увійшов до трійки горілчаних лідерів нарівні зі Smirnoff і Absolut. За даними Millionaires Club-2015, "Хортиця " обійшла за рівнем продажів інші українські горілчані бренди і стала найбільш продаваною горілкою з України в світі. При цьому "Хортиця " випередила такі світові бренди як Swedka, Stolichnaya, Russian Standart, Grey Goose, Skyy, Finlandia, Sobieski. Також "Хортиця " стала єдиним брендом у трійці лідерів, який продемонстрував зростання продажів – за відношенням до 2014 року він склав 3%. У своєму дослідженні ринку експерти Drinks International відзначили, що у 2016-му "Хортиця " міжнародного холдингу Global Spirits може ще більше відірватися від конкурентів. "Компанія збільшила свої продажі в США з 10 до 22 штатів в 2015 році, що призвело до збільшення обсягу продажів на 300%. Цього року компанія націлена розвивати мережу продажів ще у восьми штатах ", – пише видання. У Global Spirits зростання продажів бренду пояснюють початком випуску продукції на спирті "Пшенична сльоза ", який вважається кращим у світі і виготовляється на основі добірної пшениці. "Сьогодні "Хортиця " – це єдина горілка, яка у промислових масштабах випускається на спирті нового покоління "Пшенична сльоза ". Завдяки цьому вона м'яка на смак і легко п'ється ", – підкреслюють виробники.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА