Інтерфакс-Україна
13:17 26.07.2024

ОТП БАНК більшість керівних вакансій закриває внутрішнім рекрутингом - HR директорка

2 хв читати

АТ «ОТП БАНК» більшість керівних вакансій закриває внутрішніми кандидатами, які змогли розкритися й реалізувати професійний потенціал, зазначила HR директорка ОТП БАНК Крістіна Фехер під час організованого «Фінансовим клубом» круглого столу, присвяченого кадровій ситуації на ринку.

«У нас ефективно працюють програми внутрішнього росту працівників. Майже 70% вакансій на керівні посади у головному офісі та в мережі відділень вдається закривати завдяки співробітникам, які розвиваються, долучаються до навчання й розкривають у собі лідерські якості. Втілюємо у життя проєкти, які дозволяють колегам заглибитися у необхідні їм компетенції, обмінюватися досвідом з іншими членами команди та презентувати свої напрацювання. Наприклад, у нас діють програми менторства від топменеджменту, а також «Читацький клуб» та «OTP Cinema Club», які поєднують формати інтерактивного обговорення книг і фільмів, think out of the box та спільного аналізу різних історій успіху. А для обміну найкращими практиками всередині компанії вже декілька років поспіль організовуємо «Demo Day» – захід для «продуктових» команд, які всім працівникам Банку представляють нові ініціативи та рішення», - сказала К.Фехер.

За її словами, ОТП БАНК - фінансова установа з сильною командою професіоналів, яка також дає можливість молоді без досвіду роботи проявити себе. «Вважаю, що молоді кадри - це один з ключових ресурсів. Ми плідно співпрацюємо із 27 українськими вишами та двічі на рік залучаємо студентів на практику або стажування. Багато хто після цього залишається працювати у Банку. У першому півріччі 2024 р. ми розпочали співробітництво зі 120 студентами, яких протягом наступних місяців будемо навчати. Зараз у мережі відділень 80 вакансій, тож бачимо можливість частину з них закрити через співпрацю з талановитою молоддю. Можу сказати, що такий підхід в нашій компанії є дієвим», - додала HR директорка.

Банк створює середовище, в якому працівники почувають себе захищено та мають можливість професійно реалізовуватися. Персонал заохочується до розвитку й кар'єрного зростання, створюються комфортні умови праці, надаються можливості бути залученим в робочі процеси. Крім того, ОТП БАНК пропонує гнучкий графік, опції працювати дистанційно або в гібридному форматі, а також інші індивідуальні підходи. «Ми залишаємося максимально гнучкими, тому люди можуть обирати формат, який вважають оптимально зручним й безпечним для організації робочого дня», - розповіла Крістіна Фехер.

На думку HR директорки ОТП БАНК, це дає позитивний ефект. Працівники цінують надійність і стабільність, тому відсоток відтоку персоналу є незначним. Плинність кадрів за перше півріччя 2024 р. склала менш як 8%. При цьому Банк продовжує активно розвивати різні напрямки діяльності, залучати нових спеціалістів та впроваджувати ініціативи, які допомагають бути однією з провідних компаній фінансового ринку.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

На Київщині відкрили найбільший реабілітаційний центр національної мережі RECOVERY — понад 100 ліжко-місць для поранених військових

ФСБ Росії вербує українців: ви можете цьому завадити

Станьте частиною наймасштабнішої логістичної виставки в Україні: XXXІІ День Логіста та DistributionMaster-2025!

Schneider Electric представляє новий єдиний бренд для універсальних шаф – PanelSeT

Українська асоціація лобіювання розпочинає діяльність: новий етап прозорого впливу на політику в Україні

Щорічна конференція «Торгові війни: мистецтво захисту»

Сила, баланс і відновлення — в кожній краплі: троє зіркових атлетів-амбасадорів підтримають нову кампанію "Моршинська Спорт"

Відновлення цілісності після досвіду, що розбиває на уламки: про що говорили на конференції "Повернення.Шлях до ментального відновлення"

Українсько-італійський бізнес-форум: Київська ТПП представила український бізнес у регіоні Ломбардія

Заява фракції УДАР: Андрій Вітренко заблокував важливі рішення Київради – він не має очолювати бюджетну комісію

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА