21:45 04.06.2019

Кількість ДТП за участю 2-колісного транспорту від початку сезону збільшилася на 30% - експерт

3 хв читати

Київ. 4 червня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Від початку мотосезону в Києві на 30% збільшилася кількість ДТП за участю двоколісного транспорту порівняно з минулим роком, повідомила волонтер громадської організації "Мотохелп" Олександра Глотова на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в понеділок.

"Кількість ДТП із відкриття мотосезону зросла на 30%. Від початку сезону вже є кілька загиблих, є більша порівняно з попереднім сезоном кількість важких травм. Ми поки що не можемо сказати, чим це спричинено", - сказала вона.

Як зазначив завідувач приймально-діагностичного відділення Київської обласної клінічної лікарні Євген Лапшин, кількість травмованих у ДТП у літній сезон зростає за рахунок мотоциклістів.

"Улітку кількість травмованих збільшується за рахунок мотоциклістів, велосипедистів і пацієнтів, яких доставляють із трас, тому що всі від'їжджають за місто", - сказав він.

У свою чергу заступник генерального директора Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) Людмила Білошицька повідомила, що кількість страхових виплат через бюро зростає в зимовий період через використання водіями літньої гуми.

При цьому експерт зазначила, що за відсутності у винуватця ДТП страховки виплати постраждалим здійснює МТСБУ. Максимальна сума виплат - 200 тис. грн. Виплати здійснюються або за підтвердженням витрат, або в мінімальних розмірах (12-16 мінімальних зарплат).

Білошицька також зазначила, що кількість постраждалих удесятеро перевищує кількість осіб, що отримали виплати зі здоров'я.

За словами керівного партнера юридичної компанії "ДТП Експерт" Олександра Кеєра, важливим чинником для отримання страхових виплат є збір інформації на місці події.

"Важливим чинником є збір первинної інформації на місці здійснення ДТП. Практика нашої компанії свідчить: якість збирання матеріалів не завжди відповідає вимогам законодавства, необхідним для встановлення винної в події особи. Головними причинами неякісного складання матеріалів на місцях є слабкий розвиток культури залучення професіоналів на місце ДТП, зокрема юристів. Переважно люди звертаються до юристів на тій стадії, коли вони або не отримали виплати, або отримали неповну, або суд не встановлює провини особи. Переважно люди звертаються вже після закінчення всіх термінів для притягнення до відповідальності (для адміністративного порушення - три місяці). Якщо працівник поліції оцінив ситуацію неправильно, на практиці перегляд справи займає до року", - сказав він.

За словами Кеєра, проблемою також є те, що люди не знають своїх прав. Учасник ДТП має право ознайомитися з матеріалами на місці події, щонайменше сфотографувати план-схему, складену правоохоронцями, а також зробити в них зауваження і доповнення.

Крім того, експерт зазначив, що винуватцем в ДТП може бути не лише один з учасників події, а й автодори.

"Поліцейський може скласти протокол не лише стосовно учасників ДТП, а й балансоутримувача дороги за неналежний її стан, що призвів до ДТП. У нас нещодавно був випадок: минулого місяця апеляційний суд ухвалив рішення про виправдання сторін і направив матеріали в поліцію для складання протоколу стосовно дорожньої служби. Більше того, є ще один кричущий випадок: на Полтавській трасі під час перестроювання з однієї смуги в іншу стоїть бетонний блок, пофарбований у червоно-білі лінії. Такий знак не передбачений ПДР і через нього в цьому місці стається багато ДТП. Один із таких випадків був із летальним наслідком. Ми звернулися з позовом стосовно автодору, тому що неправильно зазначений порядок перестроювання з однієї смуги в іншу призвів до летальних наслідків. Таким чином, ми паралельно ведемо два процеси, один з яких - притягнення до кримінальної відповідальності водія. Але ми як адвокати стверджуємо, що водій не винен, адже у нього не було можливості об'їхати бетонний блок", - сказав він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ВДЕ-асоціації просять бронювати більше працівників енергетики для її розвитку

Готові проєкти ВЕС на 4 ГВт дають змогу повністю виконати Нацплан розвитку ВДЕ до 2030 р. - голова УВЕА

МХП у 2024 р. запустила 18 МВт когенерації та 15 МВт СЕС для власних потреб, планує ВЕС 60 МВт - Домбровський

Потужності СЕС у 2024 р. зросли на 800-850 МВт - голова АСЕУ

Українські виробники закачали до мережі вже 1 млн куб. м біометану - голова БАУ

Ситуація з керівником детективів БЕБ і корупція загалом може вплинути на довіру партнерів - Тука

Перезавантаження БЕБ не змінить ситуацію в зоні відповідальності органу - думка

Корпорація "Еталон" очікує підписання договору на постачання 35 тролейбусів Чернівцям за кошти ЄІБ

Дмитрук і Дубінський стали найбільш цитованими російською пропагандою в грудні, фактично відсутній там Буданов - дослідження

Корпорація "Еталон" випустила дослідний зразок 9,5-метрового електробуса "Мальва Електро"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА