11:34 21.10.2015

Санкції проти українських авіакомпаній не знизять обсягів їхнього продажу і продажу онлайн-агентств – Amadeus

2 хв читати
Санкції проти українських авіакомпаній не знизять обсягів їхнього продажу і продажу онлайн-агентств – Amadeus

Припинення авіасполучення між Україною і РФ у довгостроковій перспективі не призведе до зміни обсягів продажу українських традиційних та онлайн-агентств, а продаж українських авіакомпаній може зрости, вважає генеральний директор компанії "Amadeus Україна і Молдова" Олексій Муровцев.

В інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" він зазначив, що до України здійснювали польоти чотири російські авіакомпанії – "Аерофлот", "Трансаеро", "Ютейр" і S7.

"На сьогоднішній день бронювання рейсів "Аерофлоту" в загальному обсязі туристичних агентств становить 10-20%, "Трансаеро" і "Ютейр" - до 5%, S7 - 1%. Значна частина пасажирів "Аерофлоту", який літав з України - транзитні, кінцевим пунктом призначення яких були не міста РФ, а переліт з міжнародної мережі "Аерофлоту" до країн Америки, Азії тощо. У "Трансаеро" ситуація аналогічна. Думаю, у досить короткий термін ринок стабілізується", - зазначив експерт.

Як припускає О. Муровцев, відбудеться перерозподіл транзитних потоків пасажирів на рейси європейських і азіатських авіакомпаній. Авіакомпанії конкуруватимуть за пасажирів, які раніше користувалися послугами російських авіаліній. У зв'язку з цим агентства зможуть запропонувати клієнтам широкий вибір варіантів перельотів за ринковими цінами.

Він нагадав, що до Росії здійснювали польоти три українські авіакомпанії - "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), "Дніпроавіа" і "Мотор Січ". Крім того, "Ютейр і S7 перевозили більшу частину пасажирів транзитом до різних міст Росії.

"Саме тут і слід очікувати "просідання" продажу в короткостроковій перспективі, можливо, до Нового року. Йдеться приблизно про 20% сукупного продажу ринку. Але вже через кілька місяців можливі кілька варіантів розвитку подій. Перший - перельоти пасажирів з України до Росії через стикувальні транзитні вузли. Враховуючи географію, це будуть Мінськ, Вільнюс і Рига. Другий - значна частина пасажирів, особливо з регіонів України, пересяде на залізничний транспорт", - вважає О. Муровцев.

Він зазначив, що українські авіаперевізники виграють від відходу з ринку сильних російських конкурентів,що пропонували глобальні транзитні можливості.

"Зросте попит на далекі і середньомагістральні перевезення МАУ, утворюється стійкий потік у "проміжні" аеропорти, такі, як у Мінську", - резюмував експерт.

Amadeus - один з провідних операторів транзакцій для глобальної індустрії туризму і подорожей. Пропонує засоби обробки транзакцій і технологічні рішення для постачальників туристичних послуг (зокрема для авіакомпаній з повним набором послуг, низькобюджетних перевізників, готелів, залізничних операторів круїзних і поромних операторів, компаній із оренди автомобілів і туроператорів), а також для туристичних агентств (як онлайн, так і офлайн).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна визнає і Ізраїль, і Палестину - Зеленський

Туреччина підтримала надання Україні зброї, але виключила участь НАТО у війні

Китай підтвердив відмову брати участь у Глобальному саміті миру і заявив, що буде "продовжувати на власний розсуд просувати мирні переговори"

МЗС України засудило недружні заяви прем'єр-міністра Грузії про Революцію гідності

Соцопитування: лише 29% опитаних українців довіряють Раді, громадяни хочуть, щоб парламент більше опікувався питаннями оборони та безпеки

У складі нової Єврокомісії Угорщина не отримає портфеля з питань розширення та політики сусідства - ЗМІ

США розраховують визначитися з наступником Столтенберга до саміту НАТО

Грузинський закон про іноагентів суперечить цінностям ЄС і викликає жаль у Євросоюзі - заява

Стефанчук: Згідно з Конституцією Зеленський буде президентом до вступу на посаду новообраного президента

Рада ЄС оголосила пріоритети Євросоюзу у сфері безпеки й оборони, серед головних цілей – підтримка України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА