11:34 21.10.2015

Санкції проти українських авіакомпаній не знизять обсягів їхнього продажу і продажу онлайн-агентств – Amadeus

2 хв читати
Санкції проти українських авіакомпаній не знизять обсягів їхнього продажу і продажу онлайн-агентств – Amadeus

Припинення авіасполучення між Україною і РФ у довгостроковій перспективі не призведе до зміни обсягів продажу українських традиційних та онлайн-агентств, а продаж українських авіакомпаній може зрости, вважає генеральний директор компанії "Amadeus Україна і Молдова" Олексій Муровцев.

В інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" він зазначив, що до України здійснювали польоти чотири російські авіакомпанії – "Аерофлот", "Трансаеро", "Ютейр" і S7.

"На сьогоднішній день бронювання рейсів "Аерофлоту" в загальному обсязі туристичних агентств становить 10-20%, "Трансаеро" і "Ютейр" - до 5%, S7 - 1%. Значна частина пасажирів "Аерофлоту", який літав з України - транзитні, кінцевим пунктом призначення яких були не міста РФ, а переліт з міжнародної мережі "Аерофлоту" до країн Америки, Азії тощо. У "Трансаеро" ситуація аналогічна. Думаю, у досить короткий термін ринок стабілізується", - зазначив експерт.

Як припускає О. Муровцев, відбудеться перерозподіл транзитних потоків пасажирів на рейси європейських і азіатських авіакомпаній. Авіакомпанії конкуруватимуть за пасажирів, які раніше користувалися послугами російських авіаліній. У зв'язку з цим агентства зможуть запропонувати клієнтам широкий вибір варіантів перельотів за ринковими цінами.

Він нагадав, що до Росії здійснювали польоти три українські авіакомпанії - "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), "Дніпроавіа" і "Мотор Січ". Крім того, "Ютейр і S7 перевозили більшу частину пасажирів транзитом до різних міст Росії.

"Саме тут і слід очікувати "просідання" продажу в короткостроковій перспективі, можливо, до Нового року. Йдеться приблизно про 20% сукупного продажу ринку. Але вже через кілька місяців можливі кілька варіантів розвитку подій. Перший - перельоти пасажирів з України до Росії через стикувальні транзитні вузли. Враховуючи географію, це будуть Мінськ, Вільнюс і Рига. Другий - значна частина пасажирів, особливо з регіонів України, пересяде на залізничний транспорт", - вважає О. Муровцев.

Він зазначив, що українські авіаперевізники виграють від відходу з ринку сильних російських конкурентів,що пропонували глобальні транзитні можливості.

"Зросте попит на далекі і середньомагістральні перевезення МАУ, утворюється стійкий потік у "проміжні" аеропорти, такі, як у Мінську", - резюмував експерт.

Amadeus - один з провідних операторів транзакцій для глобальної індустрії туризму і подорожей. Пропонує засоби обробки транзакцій і технологічні рішення для постачальників туристичних послуг (зокрема для авіакомпаній з повним набором послуг, низькобюджетних перевізників, готелів, залізничних операторів круїзних і поромних операторів, компаній із оренди автомобілів і туроператорів), а також для туристичних агентств (як онлайн, так і офлайн).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Президент Польщі заявив про готовність прийняти американський військовий контингент із Німеччини

Єврокомісія спростовує інформацію про нібито запропоновану Україні угоду щодо критичних мінералів

Рада не підтримала пропозицію викликати Свириденко для пояснення ситуації з угодою щодо рідкісноземельних металів

Мережко: важливо, що резолюція РБ ООН не містить проросійських наративів

Кошта проведе відеоконференцію з лідерами ЄС, щоб напередодні спецсаміту заслухати Макрона про його зустріч із Трампом

Вучич назвав голосування щодо української резолюції в ГА ООН помилковим, варто було утриматися

Експрем'єр Великої Британії Джонсон бачить позитивні моменти у потенційній американо-українській угоді щодо рідкісноземельних металів

Міністр закордонних справ Туреччини щодо вступу України до НАТО: Ми не проти, але ми повинні бути реалістами

Вибори президента України відбудуться після закінчення війни - заява Ради

Рада достроково припинила повноваження нардепа Кормишкіної

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА