МОЗ має намір у 2025 році врегулювати питання маркетингу ліків
Міністерство охорони здоров'я України у 2025 році має намір врегулювати питання маркетингу лікарських засобів, повідомив глава відомства Віктор Ляшко.
"За тією інформацією, яку ми маємо від АМКУ, ми бачимо, що маркетингові платежі від виробника і від імпортера ліків становлять більшу частину вартості лікарського засобу, яку оплачує кінцевий споживач. Ми вже заборонили промоцію ліків через лікарів і фармацевтів. Тепер треба чітко врегулювати правила маркетингу лікарських засобів, щоб розуміти, як виробник чи імпортер проплачує за маркетинг і що таке маркетинг", - сказав він в ефірі каналу "Доктор Булавінова".
Ляшко повідомив, що МОЗ найближчим часом винесе на громадське обговорення посібник із належної практики промоції лікарських засобів.
"Ми даємо пропозиції до законодавчого регулювання маркетингу лікарських засобів, що заборонено, а що дозволено", - сказав він.
Ляшко зазначив, що виробники та імпортери "платять (аптекам - ІФ-У) за маркетинг, а чітких визначень, що таке викладка, підсвічування, реклама та інше, немає, і від цього відбуваються певні зловживання".