Інтерфакс-Україна
12:23 28.03.2023

Постпреди країн ЄС домовилися позбутися автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року

2 хв читати
Постпреди країн ЄС домовилися позбутися автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року

Комітет постійних представників країн ЄС (Coreper) дійшов у понеділок згоди щодо відмови в Євросоюзі до 2035 року від автомобілів внутрішнього згоряння за винятком Німеччини, яка взяла курс на майбутнє "синтетичне пальне", повідомив телеканал BFMTV.

Постпреди 27 країн Євросоюзу схвалили домовленість, досягнуту 25 березня Європейською комісією (ЄК) та Німеччиною, що блокувала до цього консенсус, та пом'якшили заплановану на 2035 рік заборону.

Йдеться про європейський регламент, який зобов’яже випускати нові автомобілі без виділення CO2. Буде заборонено використання автомобілів, що працюють на бензині та дизельному пальному, а також гібридних. Вони поступляться місцем електричним автомашинам, за винятком тих, що працюватимуть на синтетичному паливі.

У вівторок, 28 березня, проєкт буде запропоновано до уваги міністрів енергетики держав-членів для офіційного затвердження, оголосило шведське головування Ради ЄС.

Спочатку законодавча пропозиція Єврокомісії передбачала повну заборону продажу після 2035 року автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Німеччина на початку березня заблокувала законопроєкт. Країна – найбільший європейський виробник автомобілів, зажадала від ЄК підготувати пропозицію, що дозволяє випускати автомобілі на синтетичному пальному.

Цю позицію підтримали також італійські автобудівники.

Після трьох тижнів переговорів сторони дійшли згоди про заборону після 2035 року автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, дозволивши ті з них, які використовуватимуть виключно нейтральні види пальногоз погляду викидів CO2.

Для виробництва такого пального, як вважають фахівці, може використовуватися, наприклад, зелений водень, який виробляється за допомогою відновлюваних джерел електроенергії. Розглядається також використання газових викидів певних промислових об'єктів із вилученням із них CO2.

Передбачається, що таке пальне продовжить життя двигунів внутрішнього згоряння.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Біометан з України конкурентоспроможний, але є низка загроз цьому – енергоексперт Занєвич

Глава Міндовкілля: Оновлена СНВР фокусується на відновлені екосистем, ВДЕ та інноваційних технологіях

ВДЕ-генерація в Україні освоїла менше 10% придатних для неї територій – топ-менеджер Ощаду

Потужність офшорних вітряків у світі зросте на 19 ГВт у 2025 році - Rystad

ЄК допоможе Україні в закупівлі природного газу та розвитку відновлюваних газів – пакет підтримки

Vitagro експортувала першу партію біометану приблизно 68 тис. куб. м в Німеччину – компанія

Енергомитниця оформила першу декларацію для експорту біометану

"Укренерго" може спрямувати на борги на БР та перед виробниками "зеленої" е/е 12-13 млрд грн – глава компанії

"Галс Агро" планує експортувати біометан приблизно в кінці лютого – глава напрямку ВДЕ

Україна планує запозичити досвід Бразилії у виробництві біоетанолу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА