В Україні розробили педагогічні рекомендації для заняття музикою з дітьми з особливостями розвитку
Вперше в Україні розроблено педагогічні рекомендації для знайомства з музикою дітей з особливостями інтелектуального розвитку, зокрема синдромом Дауна, повідомляється у пресрелізі ВБО “Даун Синдром”.
Запропоновані у посібнику методики можна використовувати на уроках музики у школах, позакласних заняттях та для родинного дозвілля вдома. Рекомендації розміщено у відкритому доступі.
Це одна з ініціатив кампанії "Музика – важлива. Музика – можлива", спрямованої на інформування суспільства щодо можливостей та здібностей таких дітей, яка реалізується ВБО “Даун Синдром” за підтримки Українського культурного фонду.
“Наша мета не тільки розповісти широкому загалу про музикування дітей з синдромом Дауна, а й зацікавити музичних педагогів різних освітніх установ у тому, щоб вони не боялись братися навчати таких дітей музиці. Проблема з неготовністю педагогів навчати музиці дітей з інвалідністю часто зав'язана на елементарному нерозумінні можливостей“, – пояснюють в “Даун Синдром”.
Запрпоновані методики будуть цікаві будь-якій дитині, оскільки вони були напрацьовані під час роботи експериментального музичного онлайн-гуртку для дітей із синдромом Дауна та їхніх сиблінгів (рідних братів та сестер). Під час реалізації проєкту заняття постійно адаптовувалися музичними педагогами під культурний запит та потреби учасників.