У Росії впав літак із парашутистами, перед аварією пілоти повідомили про відмову лівого двигуна

У неділю в російському Татарстані зазнав аварії літак L-410, на борту якого перебували парашутисти, внаслідок чого загинули 16 осіб, ще шість - постраждали і були госпіталізовані.
Як заявив президент Татарстану Рустам Мінніханов, пілоти літака L-410 ще в повітрі доповіли про відмову одного з двигунів і запросили екстрену посадку.
"На висоті 70 метрів пілоти доповіли, що один лівий двигун відмовив і попросили вимушену посадку", - сказав Мінніханов.
За його інформацією, літак піднявся в повітря о 9:05.
"Політ, як ми бачимо, тривав недовго. Вони йшли, оскільки попереду були населені пункти - йшли вліво, йшли на посадку. Але, мабуть, висота не дала змоги. На цьому місці, де ми стоїмо (на місці падіння літака - ІФ), стояв автомобіль "Газель", крилом вони зачепили, і літальний апарат перекинувся", - сказав глава республіки.
За його словами, серед загиблих є жителі Татарстану та інших регіонів.
Як повідомило агентству "Інтерфакс" інформоване джерело, причиною падіння літака могло стати перевантаження. "Однією з можливих причин аварії стало перевантаження, внаслідок чого машині не вистачило злітної потужності для набору висоти", - сказав співрозмовник агентства.
Він зазначив, що йшлося, імовірно, про літак із бортовим номером RF-94591. За його відомостями, повітряні судна з цими номерами є спеціальною парашутною версією літака L-410, до 1990 року вони поставлялися в Збройні Сили СРСР і країни Варшавського договору.
"Загалом було випущено 150 одиниць техніки з призначеним ресурсом не більше 3 тисяч годин, що відповідає приблизно двом-трьом рокам. Цей ресурс не був продовжений заводом-виробником, оскільки жодне судно не повернулося на підприємство для доопрацювання і визначення додаткового ресурсу", - додало джерело.
Він розповів, що в червні в Кемеровській області РФ сталася практично аналогічна катастрофа з тим самим типом літака, що експлуатувався ДОСААФ.