Інтерфакс-Україна
16:24 10.09.2021

Рада запровадила відповідальність за сексизм і гендерну дискримінацію в рекламі

2 хв читати
Рада запровадила відповідальність за сексизм і гендерну дискримінацію в рекламі

Верховна Рада запровадила відповідальність за використання сексизму та дискримінації за статевою ознакою в рекламі.

За відповідний законопроект №3427 "Про внесення змін до закону "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" в другому читанні та в цілому проголосували 307 народних депутатів.

Зміни визначають у законодавстві такі поняття, як "дискримінаційна реклама" та "дискримінаційна реклама за ознакою статі".

Зокрема, згідно із законопроектом, дискримінаційною за ознакою статі є реклама, що містить твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою.

До дискримінаційної реклами за ознакою статі також належить реклама, яка принижує гідність людини за ознакою статі, демонструє насильство за ознакою статі, містить зображення тіла людини (частина тіла) виключно як сексуального об'єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.

Законопроект посилює відповідальність за порушення законодавства про рекламу, і в разі його порушення рекламодавець сплачує штраф до держбюджету в десятикратному розмірі мінімальної зарплати.

Крім того, за неподання, несвоєчасне подання або подання завідомо недостовірної інформації про вартість розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн).

У пояснювальній записці до проекту закону зазначено, що його ухвалення сприятиме протидії дискримінації за ознакою статі у сфері реклами та формуванню гендерно чутливого інформаційного простору, культури толерантності, а також нетерпимості до будь-яких форм насильства серед широких верств населення; посилить захист прав споживачів реклами, а також сприятиме встановленню правового порядку у сфері реклами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

На Бессарабському ринку завершують підготовку до запуску гастрономічного проєкту "Бессарабка. Ринок їжі" - ЗМІ

Загинула дитина і троє людей постраждали внаслідок ворожих ударів у Дніпропетровській області

Сили безпілотних систем уразили за добу 1234 ворожі цілі

Генштаб зафіксував впродовж доби 167 бойових зіткнень

Окупанти втратили впродовж доби 1240 військовослужбовців - Генштаб

5 грудня: Яке сьогодні свято, все про цей день

В Офісі Президента прокоментували повідомлення ірландських ЗМІ про дрони, які нібито намагалися перешкодити посадці літака Зеленського

Прем'єр-міністр Бельгії назвав три умови використання активів РФ на користь України

59% українців покладають відповідальність за корупційний скандал в енергетиці на уряд та президента – опитування

Заправкам "Лукойлу" за межами Росії продовжили до квітня ліцензію на функціонування без санкцій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА